За останні кілька місяців сильно почастішали скарги на сервіс одного з найбільших українських банків "ПриватБанк". Цього разу Українка поскаржилася, що з її карти були несподівано зняті два десятки тисяч гривень. Саме підозріле те, що клієнтка втратила доступ, а гроші з рахунку нібито пішли в США.

Про це стало відомо завдяки новому зверненню незадоволеної клієнтки "Приватбанку" на порталі Minfin в розділі для відгуків.

"ПриватБанк", фото: Знай.uа
"ПриватБанк", фото: Знай.uа

"20.09.2021 року, я зайшла в Приват 24, і помітила що зменшився баланс на пенсійній карті. При подальшій перевірці виявила що в період з 03.08.2021 р.по 11.08.2021 р. були проведені списання грошей в США штат Арканзас, через американський банк покупка продуктів WALMART GROCERY, BENTONVillE і канцелярії DRI PRINTRUNNER, 877-405-3949, дрібними переказами з конвертацією на загальну 20 000 грн.

Головне що за тими рахунками в Прават 24 неможливо роздрукувати чек або квитанцію. Оплата проводилася без моєї згоди і підтвердження. Від банку ніяких повідомлень і СМС не надходило...

Популярні новини зараз
Олена-Крістіна Лебідь зустрілася з рідною мамою, яка була в окупації 7 місяців: "Ніхто не постраждав" У росії відправили на війну сліпого на одне око 59-річного хірурга з онкологією: у військкоматі визнали придатним Головне за 25 вересня: Полякова взяла соцвиплати, українці залишаться без субсидій, а окупанти мчать воювати без штанів Екстрасенс Макс Гордєєв проговорився про звільнення всіх східних областей України: про що говорить цифра 10 на картах таро
Показати ще

Онлайн покупки картою не проводилися, підтверджень ніяких не робилося ні раніше і ніколи не вводила і зберегли дані карти ні на одному сайті і не давала згоду сайту на подібні списання. Я звернулася у відділення, мені відразу перевипустили карту і порадили звернутися в кіберполіцію.

Увечері близько восьми годин в Приват 24 приходять повідомлення про запит на повернення коштів, і цей запит буде розглядатися від 45 - до 120 днів. На другий день в банку підтвердили що дійсно до карти ніяких підписок не підключалося і не активувалося.

А надалі ПриватБанку варто подбати про безпеку своїх клієнтів. Ця подія змусила мене замислитися чи залишатися клієнтом "ПриватБанку".",- пише клієнтка.

Відгук незадоволеної клієнтки "ПриватБанку", скріншот: Minfin
Відгук незадоволеної клієнтки "ПриватБанку", скріншот: Minfin

Раніше повідомляли, накопичувальна пенсія: у Мінсоцполітики пояснили, як контролювати свої гроші і перерахувати внески.

Як повідомляв Знай.uа, в Україні з 22 вересня можуть посилити карантин і перерахувати пенсійний вік: офіційна заява Дениса Шмигаля.

Знай.uа писав, у ПриватБанку не можна оплатити комуналку: українці не знають, куди бігти.