Телефонні шахраї продовжують спустошувати кишені довірливих українців.

На цей раз кругленьку суму втратила клієнтка "ПриватБанку", позбувшись 60-ти тисяч гривень. Про неприємний інцидент жінка написала на сайті Мінфіну у відгуках про цю фінансову установу.

Банківські аферисти, фото: 1+1

Схема, за якою обдурили дівчину, з'явилася недавно. На телефон потерпілої зателефонували нібито працівники "ПриватБанку" та повідомили про несанкціоновану спробу зняти кошти з її рахунків. Аби дізнатися чи це так, клієнтка звернулася на лінію обслуговування клієнтів 3700. Автовідповідач попросив її очікувати на лінії.

Історія клієнтки, фото: Сайт Мінфіну

Популярні новини зараз
"Випала карта Сонця": відомий астролог поділився прогнозом "подвійної" перемоги України - ворог зникне, як роса 200 гривень – це мало? Скільки отримують українці, які працюють на заслуженому відпочинку, свіжі цифри Хто з українців може отримати 3 350 грн щомісячної допомоги: категорії та умови До 60-ти чекати не потрібно: українцям запропонували вийти на заслужений відпочинок у 54 роки, що необхідно
Показати ще

Саме тоді паралельно їй зателефонували з іншого номеру. Також працівники банку. Проте, як з'ясувалося згодом, несправжні. Жінка слідувала інструкції та натискала кнопки, які їй казали. Сама того не підозрюючи, потерпіла виконувала вказівки аферистів. Через годину з її карток зникло 60 тисяч гривень.

Історія клієнтки, фото: Сайт Мінфіну

Незадоволена клієнтка вважає, що банк теж винен у ситуації, що склалась.

"Через відсутність єдиного номеру "Приватбанку", користувачі не можуть ідентифікувати чи дійсно дзвінок надходить від працівників "Приватбанку", - вважає жінка.

У фінансовій установі відповіли на скаргу дівчини та запевнили: роблять усе, щоб вберегти кошти клієнтів від шахраїв.

Відповідь банку, фото: сайт Мінфіну

"Наші клієнти можуть самостійно перевірять приналежність номеру до ПриватБанку в своєму Приват24", - додали в банку.

Нагадаємо, раніше ПриватБанк виставив за двері українця з інвалідністю: "Відмовляються мене обслуговувати".

Як повідомляв портал "Знай.ua, харків'янин через помилку терміналу Приватбанку втратив 29 тисяч гривень: "Продовжує нараховувати відсотки".

Також "Знай.ua" писав, що у ПриватБанку клієнти не можуть отримати нову карту, персонал просто розводить руками: "Дуже шкода...".