Телефонні шахраї продовжують спустошувати кишені довірливих українців.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяНа цей раз кругленьку суму втратила клієнтка "ПриватБанку", позбувшись 60-ти тисяч гривень. Про неприємний інцидент жінка написала на сайті Мінфіну у відгуках про цю фінансову установу.
Схема, за якою обдурили дівчину, з'явилася недавно. На телефон потерпілої зателефонували нібито працівники "ПриватБанку" та повідомили про несанкціоновану спробу зняти кошти з її рахунків. Аби дізнатися чи це так, клієнтка звернулася на лінію обслуговування клієнтів 3700. Автовідповідач попросив її очікувати на лінії.
Саме тоді паралельно їй зателефонували з іншого номеру. Також працівники банку. Проте, як з'ясувалося згодом, несправжні. Жінка слідувала інструкції та натискала кнопки, які їй казали. Сама того не підозрюючи, потерпіла виконувала вказівки аферистів. Через годину з її карток зникло 60 тисяч гривень.
Незадоволена клієнтка вважає, що банк теж винен у ситуації, що склалась.
"Через відсутність єдиного номеру "Приватбанку", користувачі не можуть ідентифікувати чи дійсно дзвінок надходить від працівників "Приватбанку", - вважає жінка.
У фінансовій установі відповіли на скаргу дівчини та запевнили: роблять усе, щоб вберегти кошти клієнтів від шахраїв.
"Наші клієнти можуть самостійно перевірять приналежність номеру до ПриватБанку в своєму Приват24", - додали в банку.
Нагадаємо, раніше ПриватБанк виставив за двері українця з інвалідністю: "Відмовляються мене обслуговувати".
Як повідомляв портал "Знай.ua, харків'янин через помилку терміналу Приватбанку втратив 29 тисяч гривень: "Продовжує нараховувати відсотки".
Також "Знай.ua" писав, що у ПриватБанку клієнти не можуть отримати нову карту, персонал просто розводить руками: "Дуже шкода...".