Українець поскаржився на працівників ПриватБанку, які відмовилися обслуговувати його, коли він хотів обміняти банківські картки.
Про це Сергій Недоруба написавши на сайті Мінфіну.
Так, чоловік розповів, що прийшов у відділення місті у Софіївка, яке розташоване на вулиці Незалежності, 58-Б. Українець хотів обміняти банківські картки, тому і звернувся до найближчого відділення ПриватБанку.

"ПриватБанк", фото: Знай.uа
"ПриватБанк", фото: Знай.uа

"В обслуговуванні відмовили, змушуючи одягнути маску, з якихось своїх внутрішніх розпоряджень, які я як клієнт не зобов'язаний виконувати, ... Керуюча відділенням, Лишина Поліна перебуваючи на своєму робочому місці забороняла мені знімати, все, що відбувається порушення, у себе у відділенні ... потім пішла до себе в кабінет подзвонила комусь і викликала поліцію. І сказала "більше ніколи не заходити у відділення, так як вони відмовляються мене обслуговувати", — розповів чоловік.

Скарга українця
Скарга українця

Чоловік розповів, що має інвалідність 1 групи ДЦП і тому нервуватися йому протипоказано, тому він попросив банк принести вибачення за своїх співробітників. У Приватбанку відразу ж відреагували на цей інцидент і принесли клієнту свої вибачення.

"Вибачаємося, що після звернення до відділення у вас залишився неприємний осад. У цей непростий період ми просимо наших клієнтів якомога рідше звертатися до відділень і неодноразово відзначали, що більшість питань з банківського обслуговування є можливість вирішити дистанційно", — зазначили в ПриватБанку.

Відповідь Банку
Відповідь Банку

Популярні новини зараз
Віддавати по 10% від пенсії не доведеться: "Київстар" порадував стареньких бюджетним тарифом Два тарифи на воду: нові ціни встановили для мешканців багатоповерхівок та приватного сектору Валютний ринок чекають важливі зміни: як можна буде здати чи купити долари Як в інших країнах звикли підтирати попу і чому на нас дивляться, як на дурнів: вся справа в культурі
Показати ще

Нагадавши, що українка ледь закрила кредит в "ПриватБанку" і відразу ж отримала арешт: ганяли по Мін'юсту заради 5 тисяч. Жінці довелося витратити дорогоцінні дні, з'ясовуючи чому її рахунок був просто заблокований

Раніше Знай писав, що харків'янин через помилку терміналу Приватбанку втратив 29 тисяч гривень: "продовжує нараховувати відсотки"

Як повідомляв Знай, клієнтка Приватбанку обурилася поведінкою у відділенні: "завідуюча верещить, штовхнула пенсіонерку, а їй стало погано".