В останні кілька місяців українці стали все частіше скаржитися на сервіс одного з найбільших державних банків "ПриватБанк". Часто люди стикаються з дуже незручними ситуаціями і просто не можуть знайти вихід.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЦього разу клієнт банку заявив, що йому довелося заблокувати картку з рахунком через підозрілі маніпуляції. Важливо те, що карткою клієнт ще не користувався.
Про це стало відомо завдяки повідомленню незадоволеного клієнта "ПриватБанку" на порталі Minfin у розділі для відгуків.
"Сьогодні вночі прийшов лист з таким змістом". Відмова. Недостатньо коштів. EVERLANE INC*643458717, SAN FRANCISCO - сплата 11.72 USD Бал. 0.00USD 4*67 02:46". У мене є карта якою я збирався користуватися, але передумав, жодні кошти на неї не відправляв і не знімав, навіть CVV код не знаю. Але хтось намагався зробити оплату з неї, карту я вранці відразу ж заблокував, але прецедент багато про що говорить, співробітники банку торгують даними і це 100%.", - пише незадоволений клієнт.
Також варто зазначити той факт, що представники банку дали офіційну відповідь: "Оплата доступна при коректному введенні платіжних даних картки на сайті. Співробітники банку не володіють цією інформацією. Дану інформацію шахраї могли отримати з необережності, і більш витонченими методами. Спробуйте згадати, чи не було у когось доступу до вашої карти".
Раніше повідомляли, термінали ПриватБанку "відбирають" гроші українців, клієнтку просто відігнали: "Проковтнув і відключився".
Як повідомляв Знай.uа, у "ПриватБанку" вимагають по 100 гривень за безкоштовну довідку, українець ледь не попався.
Знай.uа писав, ПриватБанк, Альфабанк, Ощадбанк та інші закривають відділення: українці отримали попередження.