Користувачі Приватбанку часто залишають різні коментарі з приводу роботи служби підтримки, банкоматів і діяльності фінансової установи в цілому.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЗазвичай негативні відгуки українці залишають на сайті "Мінфіну", де працівники ПриватБанку зможуть відповісти на скарги користувачів.
Цього разу жінка розповіла про свій досвід переказу грошових коштів в Росію. Щоб операція пройшла успішно, вона вирішила спочатку проконсультуватися з менеджерами, зателефонувавши на гарячу лінію. Крім цього, вона обійшла два відділення банку, щоб напевно упевнитися в тому, що проблем не виникне і гроші переведуть.
Менеджери банку запевнили її в тому, що переказ можливий, але тільки якщо відправник підтвердить походження грошових коштів, а сума була немаленька, 60 тис.доларів. Зі слів українки, ці гроші були отримані за продаж квартири, і відправити їх вона хотіла власниці майна, яка живе в Росії. Співробітникам передали всі необхідні документи, але на жаль, допомогти жінці так і не змогли.
"Все це викладалося нечітко, невиразно, відчувалося, що людина має дуже неясне уявлення про те, про що говорить. Питання до банку - чи не можна було цю інформацію видати нам відразу, або ваші співробітники не зобов'язані володіти такою інформацією? Ніхто з тих, до кого я звернулася не спромігся з кимось більш компетентним проконсультуватися або заглянути в інструкції. Просто жахливо!"- написала жінка.
ПриватБанк залишив короткий, не особливо інформативний коментар.
Раніше ми писали про те, що на Приватбанк поскаржилася незадоволена клієнтка: оформила депозит і ще залишилася винна
Нагадаємо, студент заплатив за навчання в ПриватБанку і потрапив на кругленьку суму: "Будемо раді, з повагою"
Як повідомляв Знай.uа, банкомат Приватбанку "виманив" в українця останні гроші: залишився з нулем на карті і без обіду