Державний "ПриватБанк" отримує все більше і більше скарг на обслуговування клієнтів. Відзначаються всі можливі обмежувальні дії з боку найбільшого банку країни.
В основному анонімні користувачі залишають негативні відгуки на сайті Мінфіну. 17 серпня 2021 року, українець поскаржився на процес оплати, ймовірно, навчання в НАУ з кредитної картки. Пересилав Користувач чималеньку суму (13 тисяч гривень) і спочатку там було зазначено, що комісія складає всього 1 гривню.
"Наприкінці дня я побачив, що сума знята 391 грн., тобто на 390 грн. більше написаного спочатку. При дзвінку на гарячу лінію оператор повідомив про те, що я підписався в тому, що згоден на всі умови Приватбанк, на офіц.сайті все прописано і т. д. зайшовши на оф. сайт-нічого не знайшов. Вважаю, що мене, як споживача ввели в оману і хотів би з'ясувати (як могло і з моєї згоди), так як Сума в 390 грн. є для мене значущою", - розповів українець.
Після цього він додав, що періодично отримує дзвінки від співробітників "ПриватБанку", що користуватися карткою можна безкоштовно лише до 55 днів. На цей відгук відповіли представники банку і відзначили, що комісія за оплату послуг з "універсальної" карти становить 3%.