Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЯкщо магазин наполягає, що клієнт має сплатити за пошкоджений товар, він зобов’язаний довести його провину в суді. Адміністрація магазину не має права самостійно вимагати компенсацію без судового рішення. У подібних ситуаціях споживачам рекомендується викликати поліцію, щоб уникнути незаконних дій з боку магазину.
Також покупцям радять бути обережними в магазинах, а закладам враховувати можливі ризики пошкодження товару під час його розкладання.
У випадку конфлікту з адміністрацією магазину щодо пошкодженого товару, споживачі можуть звертатися до правоохоронців для захисту своїх прав.
Що стосується касирів, вони не мають права відмовлятися приймати будь-які купюри чи монети, навіть якщо немає здачі. Відмова касира прийняти гроші є порушенням законодавства щодо захисту прав споживачів.
Якщо касир заявляє, що у нього немає решти, це його проблема, а не покупця. У таких випадках рекомендується звертатися до керівництва магазину, оскільки касир перекладає на клієнта свої обов’язки.
Нагадаємо, споживчі ціни злетіли до 4,8%, промислові – на рекордні 14%: прогнози на майбутнє
Раніше ми писали про те, що ця риба містить ртуть і може вбити: варто стриматись від спокуси
Крім того, Знай.ua повідомляв, на 25% дорожче: продавці оновили ціни на тепличні огірки, томати та перець