Клієнти ПриватБанку скаржаться на необґрунтоване урізання лімітів та блокування карток. Про це свідчить відгук на порталі "Мінфін".
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяКлієнт "Привату" залишив скаргу, в якій розповів про необґрунтоване, на його погляд, блокування картки через звичайний платіж на 200 гривень. Карту вдалося відновити, але на цьому "сюрпризи" не закінчились.
"Спочатку мені за рішенням когось зі служби безпеки заблокували картку, тому що йому не сподобався платіж. Тобто йшов платіж на аліекспрес на 2 тис. — норм, а наступний на 200 грн. на пром не сподобався", – поскаржився українець.
Незабаром чоловік виявив повідомлення від ПриватБанку, що кредитний ліміт на його картці було анульовано. Він пов'язав це з тим, що якийсь час не використав її після розблокування.
"Сьогодні падає повідомлення, що кредитний ліміт заблокований. І це зробила система автоматично, тому що я майже не користуюся карткою. Тобто банк мене змушує це робити?", - обурився клієнт.
Фахівці "Привату" відповіли на скаргу та підтвердили, що банк може на власний розсуд змінювати розмір кредитного ліміту без додаткового погодження з клієнтом.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, ПриватБанк припиняє безкоштовне обслуговування: за яку популярну послугу тепер братимуть гроші.
Також наш портал інформував, проблеми з оплатою комуналки через ПриватБанк: клієнти скаржаться на зникнення платежів.
Крім того, ми писали, ліміт оплати – функція "пустушка": у ПриватБанку пояснили, як ефективно захистити кошти на карті.