Повідомляється, що TUI скасував рейси через текстове повідомлення після того, як пасажири прочекали в аеропорту вісім годин.

Британцям довелося чекати чотири години, щоб пройти реєстрацію та перевірку безпеки, перш ніж відбулася ще одна чотиригодинна затримка для пілота.

Рейс на Кос з терміналу 2 аеропорту Манчестера повинен був вилетіти о 15:45 в суботу, 28 травня, повідомляє MEN .

Однак власники квитків пропустили б рейс через черги "поза будівлею" на реєстрацію.

Хелен подорожувала до Греції по гарячій путівці зі своїм чоловіком і донькою-підлітком, коли ситуація почалася.

Популярні новини зараз
Почніть відкладати вже зараз: що здорожчає перед Новим роком Температура у квартирі підскочить на кілька градусів: як збільшити продуктивність батарей, перевірені способи Варіть буряк лише цим способом, щоб він зберігався довго: несподівана кулінарна хитрість Українці більше не побачать доларів? Що буде з курсом під кінець року
Показати ще

Сім'я була вражена таким зверненням.

Вона сказала виданню: "Це повний, повний хаос. Тут майже не було персоналу. Всі отримали повідомлення від TUI, в яких говорилося, що їх відпустки скасовано, і вони повинні йти додому".

Люди чекали на відпустку 8 годин в аеропорту
Люди чекали на відпустку 8 годин в аеропорту

Вона додала: "Дівчата на стійці реєстрації нічого не знали, ми дізналися раніше, ніж вони. І їм довелося мати справу з сотнями скарг пасажирів. Довелося дзвонити в поліцію і робити заяву, відпочиваючі був заарештовані і були в наручниках. Нам довелося повернутися через контроль безпеки, пред'явити паспорти, хоча ми не залишали аеропорт. Я не очікувала такого від аеропорту Манчестера і вже точно не від TUI. Це просто огидно".

Іншим пасажиром, який повинен був летіти тим же рейсом, був Джордж Шарп, який сподівався відправитися з Бредфорда на Кос зі своєю донькою.

Він сказав: "Це було схоже на обставини, про які я ніколи раніше не чув. Вони піднялися на борт, а потім скасували не тільки рейс, але і всю відпустку. Співробітники TUI відмовилися показатися людям і прибула поліція, щоб сказати їм, щоб вони пройшли через охорону, щоб забрати свої сумки і повернутися додому".

Аеропорт. Фото: Znaj.ua
Аеропорт. Фото: Znaj.ua

Всім пасажирам було запропоновано повне відшкодування вартості їх рейсів, включаючи компенсацію в розмірі 350 фунтів стерлінгів і відпускний ваучер на 200 фунтів стерлінгів.

Представник TUI сказав: "Ми хотіли б вибачитися за незручності перед нашими клієнтами рейсу TOM2680 з Манчестера і Коса в суботу, 28 травня, які були затримані через поєднання факторів, що викликали значні збої в роботі."

Нагадаємо, що уровень безробіття в Україні скоротився в п'ять разів: у чому причина "феномена".

Раніше ми повідомляли, що чоловіки і дівчина побилися у переповненому метро, пасажири стали вибігати з поїзда: "Одягни маску".