У мережі російських супермаркетів "Абетка смаку" замість зразків справжніх товарів поклали муляжі.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяПро це повідомила журналістка та телеведуча Ксенія Собчак на сторінці в Telegram.
Вона розмістила фото, яке, за її інформацією, зроблене в одному з супермаркетів мережі "Абетка смаку". На ньому видно, як на вітрині замість червоної ікри у прозорих банках знаходяться муляжі. На банках стоять цінники відповідно до сорту продукту.
Наповнення всіх банок однакове, хоча за розміром та дизайном вони різні й етикетки на них відповідно до виробників. Цінники встановлені теж різні, залежно від якості продукції, проте всередині прозорої тари міститься однакове наповнення. Тому споживачам досить важко визначитись з вибором, адже під час вибору цього продукту враховується колір, розмір та консистенція.
Журналістка обурена, споживач залишився без вибору, спочатку муляжі, а далі, можливо хліб будуть продавати з-під поли, припустила вона.
"На вітрині в Азбуці смаку тепер не ікра, а муляжі, і це дуже дивно, адже вибираючи саме ікру люди орієнтуються на колір та консистенцію, а не на фантазію. Незабаром хліб видаватимуть з-під прилавка: 'А можна хрусткий?!' - 'Бери що дають!'" - написала Ксенія.
Нагадаємо, майже у два рази: в Україні обрушилися ціни на популярну ягоду.
До слова, понад 100 гривень за кіло: українців попередили про можливе підвищення цін на гречку.
Раніше ми писали, улюблений овоч українців знизився в ціні — скільки треба заплатити за кіло, аграрії обіцяють швидке падіння цін.