Клієнт ПриватБанку поскаржився на необґрунтоване блокування картки, через яку він залишився без засобів до існування. Про це він написав у відгуку на сайті Мінфін.

Клієнт розповів, що йому прийшло повідомлення про блокування карти. Пізніше з ним зв'язався співробітник банку і поінформував, що після фінансового моніторингу було заблоковано карти, але причину йому не назвали.

ПриватБанк, фото: Знай.uа
ПриватБанк, фото: Знай.uа

"Після подзвонив співробітник банку і розповів що після фінансового моніторингу мої карти заблоковані, причину він вказати не може. Розблокувати карти не можна, але можна вивести кошти на рахунки іншого банку. Я дуже хочу знати, чому мені не називають причину блокування карти. Справа в тому, що заблокована карта — це карта для виплат, на неї 2 рази на місяць надходить моя заробітна плата", - поскаржився клієнт.

Відгук від клієнта. Фото: скрін minfin
Відгук від клієнта. Фото: скрін minfin

Популярні новини зараз
Пенсіонерам нарахують по 940 гривень надбавки: пощастить, як завжди, не всім Повинні з'явитися без повістки: кого чекають у ТЦК з 1 квітня Українцям готують тарифний удар після опалювального сезону Показники лічильника вже не аргумент: українців змушують платити за світло більше, ніж "накрутили"
Показати ще

Клієнт зазначив, що на заблоковану карту йому приходила заробітна плата і тепер він залишився без грошей.

"Через блокування карт мене залишили без засобів до існування під час військових дій і не пояснюють причину блокування", - додав клієнт.

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, в Україні змінилися правила призначення пенсії для прийомних батьків, які отримують виплати: у Міністерстві соціальної політики дали роз'яснення.

Також наш портал інформував, Топ-5 гібридних легкових автомобілів за доступними цінами, з якими можна забути про дефіцит палива.

Крім того, наш портал повідомляв, українських захисників з Маріуполя реєструє команда Червоного Хреста: додатковий захисний механізм.