Один з найбільших банків України ПриватБанк потрапив у скандал з клієнтом. Чоловік звернувся до відділення, щоб розірвати договір з банком, але зіткнувся з агресією співробітників. Про це він розповів у відгуку на сайті Мінфін.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЗа словами клієнта він звернувся до відділення для розірвання договору з банком. Співробітниця банку заявила, що цього робити не треба, оскільки карта клієнта і так заблокована. У відповідь чоловік попросив довідку про погашення заборгованості, за яку менеджер попросила заплатити 100 гривень.
"Звернувся до відділення, щоб розірвати договір з банком у письмовій формі. Менеджер у відповідь сказала що ваша карта заблокована і в цьому немає потреби. Попросив видати мені довідку про погашення заборгованості у відповідь сказала довідка коштує 100 гр, оплатив їй 100 гр і вона видала довідку", - розповів клієнт.
Після цього чоловік попросив співробітницю відділення відкликати дозвіл на обробку його персональних даних, на що отримав невиразну відповідь і помітив явну роздратованість з боку працівниці.
"Далі попросив відкликати дозвіл на обробку моїх персональних даних у відповідь почув щось невиразне і відчув на собі почуття агресії менеджера банку. Так розумію що договір з банком розірвати не вдасться і до кінця моїх днів буду "клієнтом приват Банку" сам того не бажаючи", - зазначив клієнт.
До слова, чоловікові відповіли співробітники ПриватБанку і пообіцяли перевірити чи коректно з ним спілкувалася співробітниця і надати зворотний зв'язок по даній ситуації.
Раніше Знай писав, ПриватБанк і Ощадбанк не зможуть обдурити: як українцям зберегти свої пенсії і зарплати, Поради для обраних.
Також ми писали, ПриватБанк готується до масштабних змін у 2022 році: до чого варто приготуватися українцям.
Нагадаємо, як "обрізати" комісію при переказах на Приват, Monobank і Ощад — можна заощадити до 50-100 грн.