Стало відомо про інцидент, який знову стався з Укрзалізницею. Якість сервісу не перестає дивувати, в неприємному сенсі.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяПро це повідомляє Українська служба інформації.
Укрзалізниця в черговий раз опинилася в центрі скандалу, і цього разу стався інцидент в поїзді Рахів-Одеса. Справа в тому, що квитків продали більше, ніж місць з плацкартному вагоні. Люди купили квитки на одне і те ж місце.
Сталося це в неділю, 19 грудня, в поїзді № 026, маршрутом Рахів - Одеса. Справа в тому, що в 5-му вагоні на 46, 47, 48, 49 і 50-е місця продали по два однакових квитка.
Пасажири були в сказі, і відразу ж подали скаргу на сервіс в Укрзалізниці.
Провідник зазначив, що сталося це, найімовірніше, через скасований напередодні потяг, і пообіцяв зв'язатися з начальником, щоб пасажирам знайшли місця. Серед пасажирів, яким не дісталося місця були і діти.
Незадовго до цього інциденту там повідомили, що до свят вони не тільки призначили додаткові поїзди, але також збільшили періодичність. Це означало, що місць повинно бути тільки більше, а не менше, як сталося цього разу.
Як у підсумку Закінчилася дана історія-невідомо, і чи буде виплачена їм компенсація - також не повідомляється.
Нагадаємо, що до самого фронту: в Україні запустили довгоочікуваний "Слобожанський Експрес"
Раніше повідомлялося, що пассажирам Укрзалізниці видали білизну, що смердить чужою "несподіванкою"
Також, через програму списання вагонів за віком країна щорічно втрачатиме більше 50 млрд грн-нардеп