18 грудня 1998 року зі складального конвеєра "Івеко-КрАЗ" зійшли вантажівки моделі 65.9, так як в Україні зросла потреба в вантажопідйомності від 1,5 до 5 тонн.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяВсе через швидкий розвиток ринкових відносин, включаючи і сферу малого бізнесу. Тому було прийнято рішення-на Кременчуцькому автозаводі задовольняють попит, шляхом створення українсько-італійського СП "Івеко-КрАЗ". Про це повідомляє
У 1997 році в умовах головного конвеєра була зібрана невелика партія IVECO ЕигоСагдо з вантажопідйомністю 7 тонн, однак у одного з них - навіть 9 т, у сільськогосподарського самоскида з об'ємистим кузовом в 14 кубічних метрів (IVECO ML 150e18n). 6-циліндровий турбодизель досягав потужності в 177 кінських сил і забезпечував швидкість до 100 км/год (об'ємом 5,9 л.). Але що стосується 1998 року, Анатолій Шабала - президент ХК "АвтоКрАЗ", і Сергій Малов - генеральний директор СП "Івеко-КрАЗ", перерізали стрічку епред вантажівкою типу IVECO 65.9 з вантажопідйомністю 4,5 т, з атмосферним дизелем IVECO 8040.05 і швидкістю до 95 км/год при повному навантаженні.
Економічна і непогана вантажівка не мала жодних шансів на українському ринку, вважаючи за краще капотні "газони". Хоча IVECO 65.9 мав кабіну з ефективною пило - і шумоізоляцією, і оснащеною ергономічним регульованим кріслом водія.
Нагадаємо, "німці", "американці" і "японці" не приїдуть? У 2022 році б / В авто в Україні подорожчають на 15-20%
Як повідомляв "Знай.ua", "Совєтобляху" не хочете? Поляки продають "шістку" Жигулі з мінімальним пробігом за 20$ тис
Знай.ua писав, оголошують у розшук, штрафують на 4 тисячі і забирають авто: у Мін'юсті розповіли про нові покарання для водіїв