Харків'янин купив чайник в магазині побутової техніки від відомої мережі, але не виявив в ньому заявлених функцій і спробував повернути товар. У нього нічого не вийшло, скаржиться потерпілий у телеграм-спільноті «Харків 1654».

"13.11 в магазині в Харкові, на вулиці Пушкінська 67/69, я купив чайник VIOMI SMART KETTEL v sk 152A за 1300 гривень. 14.11 я його намагався повернути так як Дистанційно даний девайс включити і закип'ятити воду не може. Продавець Дмитро, який продав мені цей чайник і запевняв, що даний девайс має функцію включення і кип'ятіння води зі смартфона на відстані, і адміністратор Вадим відмовилися допомогти мені показати цю функцію», - пояснює проблему покупець.

Він повідомив продавцю і менеджеру, що товар не відповідає тим можливостям, які вони продали. Покупець нагадав, що має право повернути будь-який товар протягом 14 днів, на що йому відповіли, що товар нібито має подряпини і поверненню не підлягає.

Популярні новини зараз
Залишать голими та босими: комунальники пообіцяли "не райдужну перспективу" всім боржникам За інтернет можна не платити: як скористатися новою послугою Твоєї бабусі потрібно лише 90 грн: найпростіші тарифи від Київстар, lifecell та Vodafone Тікали від мобілізації, а потім їли своїх мертвих дітей: українцям нагадали історіїї 100-річної давнини
Показати ще

Тоді потерпілий викликав поліцію, і правоохоронці попросили продавців винести інші чайники цієї моделі, які зовні нічим не відрізнялися від вже купленого. "Вадим доводив, що подряпина на інших чайниках не має ніякого відношення, а мій чайник подряпав я. також відмовився зафіксувати ці нібито пошкодження, для подальшого розгляду. Як чинити далі?",- розгублено запитує клієнт магазину.

В омментаріях люди стверджують, що ніякої подряпини не бачать, і дають поради щодо подальших дій.

"А де там подряпина?", "А чому такий наворочений чайник, так дешево коштує?", "Звернутися в Комісію з прав споживача», «Наступного разу, при покупці, гуглити інформацію ретельно, а не приходити і слухати консультантів», «А взагалі, скласти в поліції заяву про шахрайство: товар не відповідає заявленим характеристикам», - вважають українці.

«Понабирають продавців по оголошенню, не компетентні взагалі. Нещодавно теж був у мене не приємний досвід покупки", - зізнаються інші.

Нагадаємо, що українців ледь не нагодували салатом зі склом

Раніше повідомлялося, що украінець купив йогурт, який по дорозі на касу подорожчав на 15 гривень

Також, схеми обману українців у супермаркетах: як не потрапити на гачок і не купити втридорога зіпсований продуктґатунок