Блогер Олег Васильєв на своїй сторінці в соціальній мережі Facebook розповів про декілька сюрпризів, пов'язаних з "Укрзалізницею."
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяВін помітив кілька дивних речей у системі продажу залізничних квитків. За кілька годин до відправлення в потязі відсутні вільні місця, але незабаром вони знову з'являються, ніби пасажири скасували бронювання.
"Провідник при посадці пропонує за доплату їхати без сусідів, це при тому, що система продажів показує, що в потязі все купе, або зайняті, або хто там їде, вільне тільки одне купе у вагоні СВ. цікаво, куди раптово зникло 30 місць за дві години до відправлення, а потім знову з'явилися?", - пише чоловік у публікації.
Після цього Олег додав, що на сайті виставляється менша кількість місць на продаж, ніж вони є насправді. А потім задався питанням, не пов'язаним з подібними "фокусами" - навіщо на вікнах фіранки, якщо є рулонні шторки.
"А краще брати заздалегідь...", "Я взагалі не розумію цієї броні. Відразу викладіть за 45 днів 100% квитків і все", "Я готовий за 100 грн доплати їхати сам в купе", - пишуть користувачі в коментарях.
Нагадаємо, з аеропорту "Бориспіль" тепер можна полетіти в Стокгольм: подробиці маршруту
Як повідомляв "Знай.ua", Укрзалізниця влаштувала пасажирам безкоштовну "головомийку" у вагоні: "Нічого смішного"
Знай.ua писав, плацкарти-люкс: "Укрзалізниця" планує модернізувати вагони, витративши на кожен 17 мільйонів