Київські чиновники вкотре намагаються реформувати галузь пасажирських перевезень в столиці. Журналісти програми "Джедаі" на каналі 2+2 розбиралися, чому дорогами Києва досі їздять іржаві старі маршрутки, а недобросовісні перевізники не збираються поступатися місцем.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися
Влітку КМДА посилила вимоги до маршрутних перевізників, з деякими було розірвано договори. Це викликало масу обурень серед перевізників, і між ними розгорілася справжня війна.
Ця боротьба за право на перевезення не дивна, адже роками в Києві формувалася справжня "маршрутна мафія", яка монополізувала цю галузь. Перевізники надають старі, розбиті, іржаві маршрутки, документи підроблюють, використовують "чорний" безготівковий рахунок.
"На конкурс виставляється 10 маршрутів. На всі маршрути перевізник пропонує один й той самий перелік автобусів: нових, якісних, хороших. Одним комплектом "козирних карт" вони вигравали все, а потім виставляли старі іржаві автомобілі", – розповів Костянтин Усов, заступник голови КМДА.
Журналіст програми "Джедаі" на каналі 2+2 Володимир Карабан на власні очі бачив пакет документів, які надав перевізник для участі в конкурсі. За паперами обслуговувати один з маршрутів Києва мають автобуси 2014-2016 років виготовлення. Насправді під час перевірки автобус виявився 2008 року, а документи для перевірки транспортного засобу водій надати відмовився.
Раніше Знай писав, що п'яний у зюзю псих у тролейбусі помочився на дитину: переплутав з туалетом. нші пасажири вигнали чоловіка. Вони відзначають, що неадекват був п'яний.
Також Знай повідомляв, озвірілий водій побив 17-річного хлопця за "подорож на три літери". Підліток послав водія через те, що той не приймав пільгове посвідчення