Стало відомо про те, що зовсім недавно в Харкові завершився Капітальний ремонт вагонів в електричках. У чому тепер полягає різниця.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяПро це стало відомо завдяки запису "ВЕХА (Харків)" в Telegram- каналі, де додали фотографії того, як же змінився салон транспортного засобу після капітального ремонту.
На знімках показана електричка ЕР2Т - 7104 на перегоні Люботин Західний-Мерчик після капітального ремонту. У салоні поміняли сидіння, тепер вони повинні бути більш комфортними для пасажирів, практично як в Інтерсіті. Також, обносили всі поручні, двері, і привели в загальному салон в прийнятний зовнішній вигляд.
Все б нічого, однак, сама електричка як і раніше 88-року, і скільки вона ще пропрацює-невідомо. Також, керівництво сподівається, що люди не будуть псувати майно, і прийнятний зовнішній вигляд транспорту можна буде зберегти надовго.
У коментарях користувачі почали писати, що вони про це думають:
"Загадять , питання часу";
"Обiсруть через місяць";
"Надовго не вистачить";
"Там запас міцності такий, що вона ще 20 років відбігає. Подивіться на таблички вагонів метрополітену. На Холодногірській лінії 88 рік це вважай новий вагон))".
Варто зазначити, що про це раніше передавати у прес-службі Південної залізниці. Там зазначили, що приміські електрички в Харкові будуть переобладнані для потреб людей з обмеженими можливостями.
Нагадаємо, перехід на зимовий час 2021: як їздитимуть потяги "Укрзалізниці", озвучено новий графік
Раніше повідомляли, що у Укрзалізниці величезні проблеми з дефіцитом локомотивів, саме цю проблему повинна вирішувати компанія