На сайті Мінфін у спеціальному розділі для відгуків користувачів послуг українських банків з’явився допис клієнтки «ПриватБанку» про те, що банківська установа знижує кредитний ліміт без відома клієнта та за незрозумілих обставин.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяОбурена жінка розповідає, що у неї було 2 кредитні картки, за якими вона вчасно сплачувала і не мала прострочення, та закривала їх, коли вони не були потрібні. Останнього разу жінка, аби не виходити з пільгового періоду, забажала сплатити частину ліміту, але побачила, що він вже обнулений, хоча до цього ліміт був. Жінка стверджує, що з її боку нема прострочки і обов’язки договору вона виконує вчасно.
"Є зарплатна карта, до цього було 2 кредитки які закрила без єдиного прострочення, а закриваю їх коли гроші не потрібні, адже завжди можна піти якщо потрібно і оформити (відділення під будинком) пару разів вони самі без будь-яких причин знижували ліміт до 0 причому навіть без будь-яких повідомлень, ось знаю що лежить якась невелика сума про всяк випадок, я туди, а там уже 0 ліміт, так само і востаннє сталося, захотіла сплатити частину ліміту щоб не виходити з пільгового періоду, зайшла, а там бублик, Але за день до цього ліміт був, буквально через добу вже впоралися, обнулили, та й навіщо ви такі потрібні? Там сума смішна, прострочок немає, з мого боку обов'язки договору виконую, добре якби там 500 000 лежало і вам стрімко стало, а тут вже постійний клієнт багато років і таке западло робите. Це моя остання кредитка, планую закрити і не дзвоніть мені зі своєю картою голд, я вам як банку більше не довіряю!", - скаржиться жінка
У відповіді на цю скаргу банк заявив, що рішення збільшення чи зменшення ліміту установа може приймати самостійно після аналізу великої кількості факторів.
"Рішення про збільшення чи зменшення ліміту банк приймає аналізуючи велику кількість факторів, саме тому виділяти один з них було б некоректно, так як кожен має свою вагу і впливає на кінцеве рішення. Активне користування продуктами банку може позитивно вплинути на суму ліміту в майбутньому. Рух коштів та позитивна кредитна історія також враховуються при встановленні ліміту, але це не єдині фактори, на підставі яких банк приймає остаточне рішення", - повідомив банк у коментарі до скраги.
Знай.ua нагадує: ПриватБанк відбирає карти інших банків і вражає поясненням: "Висловили співчуття"
Як раніше повідомляв Знай.ua: З українця вимагають 5 тисяч гривень за термінал ПриватБанку: помітили поломку тільки через півроку
Також Знай.ua писав: ПриватБанк відбирає карти інших банків і вражає поясненням: "Висловили співчуття"