Вчені з NASA завдяки своїй літаючій обсерваторії "Чандра" (1999 рік) змогли виявити першу потенційну планету за межами Чумацького шляху, використовуючи рентгенівське обладнання. За словами фахівців, дана планета розташована в спіральній Галактиці "Вир" (М51).

Про це стало відомо завдяки новій публікації фахівцям NASA на офіційному сайті держагентства.

Знахідка астрономів з США, скріншот: YouTube

Дослідники розповіли, що змогли просунутися у вивченні космосу завдяки тому, що передбачувана екзопланета проходила перед зіркою і частково загородила її, через що світло зірки стало більш тьмяним.

Публікація CNN, скріншот: Instagram

Боржникам за комуналку приготували болісне випробування: юрист розповів, до чого готуватися Українці отримають кошти на оздоровлення: названо необхідну умову Борги анулюють: українцям дали новий шанс у важкі часи Залишився тиждень: українці ризикують пропустити важливу процедуру

За словами вчених, цей захоплюючий результат відкриває нові можливості для пошуку екзопланет на великих відстанях, ніж будь-коли раніше. В цілому дослідники вивчили 55 різних систем в M-51, 64 системи в Мессьє 101 (Галактика Вертушка) і 119 систем в Мессьє 104 (Галактика Сомбреро).

Екзопланети - це планети за межами Сонячної системи. До цього часу астрономи знайшли всі інші відомі екзопланети та кандидати в екзопланети в галактиці Чумацький шлях, і майже всі вони знаходяться на відстані менше 3 000 світлових років від Землі.

"Метод, який ми розробили і застосували, є єдиним в даний час ефективним способом знайти планетні системи в інших галактиках", — розповіла журналістам автор дослідження Розанна Ді Стефано з Гарвард-Смітсонівського центру астрофізики в США.

За її словами, астрономи намагаються побачити в рентгенівських променях кандидатів до лав екзопланет, щоб відкрити нові зони для пошуку інших світів. Вчені зазначили, що наступного разу передбачувана екзопланета зможе перекрити зірку, навколо якої вона обертається, тільки через 70 років. Через це дослідження і процес підтвердження припущень можуть затягнутися.

Раніше повідомляли, жінку розбудив метеорит замість будильника: пробив дах і "припаркувався" на подушці.

Як повідомляв Знай.uа, "Колодязь пекла": людство відшукало схованку диявола, пахне сотнями загиблих.

Знай.uа писав, астрономи натрапили на п'ять коричневих карликів, які важче планет-гігантів.