Українець поскаржився на необґрунтовано завищені ціни за послуги "Нової Пошти".
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЧоловік розмістив негативний відгук про роботу "Нової пошти" на сайті
Українець розповів про свій досвід роботи з компанією, що спеціалізується на послугах експрес-доставки різних посилок. Він порівняв тарифи за перевезення товарів від різних транспортувальників і зробив висновок, що розцінки "Нової Пошти" дуже завищені. Також він відзначив поведінку співробітниць української компанії, які дозволяють собі грубіянити клієнтам на робочому місці.
"Так як отримував Ід карту в 99 відділенні була просто жесть історія, я три рази приходив стояв в реально величезної черги, дивився на хамство і невдоволення співробітниці, як вона скан-копії демонстративно м'яла і мені як дятлу каже що я все не правильно заповнюю... поки її на місце не поставив, думала, що королева відділення", - заявив обурений клієнт.
Представники "Нової Пошти" відповіли на відгук клієнта і заявили, що їх ціни за транспортування відповідають якості послуг, що надаються, і нагадали, як вираховується вартість за посилку, виходячи з фактичної і об'ємної ваги.
"Ми чудово розуміємо, що ціна — один з важливих критеріїв при виборі перевізника, тому робимо все можливе, щоб тримати її в оптимальному співвідношенні з якістю послуг", - відповіли в "Новій пошті".
Як повідомляв Знай.uа, "Не знайшов штанів": українець звинуватив працівників Нової пошти в крадіжці з посилок
Також портал Знай.uа писав, що Нова пошта змінює графік роботи з наступного тижня: 14 жовтня розтягнеться аж 4 дні