В останні кілька місяців клієнти одного з найбільших українських державних банків стали частіше скаржитися на його послуги. Справа в тому, що українці підозрюють фінустанову у співпраці з шахраями, яким банк може передавати особисті дані клієнтів. Також люди скаржаться, що у відділеннях банку персонал поводиться неналежно з клієнтами похилого віку.

Однак цього разу клієнт банку розповів про постійні і буквально "дріб'язкові" перевірки, які здійснює банк у телефонному режимі. Також клієнт заявив, що в банку таку перевірку називають - "вибірковою".

Про це стало відомо завдяки повідомленню незадоволеного клієнта "ПриватБанку" Олександра Журавльова на порталі Minfin в розділі для відгуків.

ПриватБанк, фото: 1+1
ПриватБанк, фото: 1+1

"Декілька днів тому було припинено переказ на іншу картку через Приват24, пішов дзвінок від співробітника, в процесі якого після ідентифікації ще послідувало кілька питань, такого роду, мета яких переконатися, що я знаю що я роблю. Потрібно сказати, що я був здивований такою увагою до мого переказу в 4000 грн і вже було засумнівався, чи точно я хочу переводити гроші. Але загалом добре, подумав я, пильнують.

Популярні новини зараз
Українцям з 1 листопада світять додаткові 2200 гривень та гуманітарна допомога: у Мінінтеграції розповіли, кому це дістанеться Ціни на ринках України злетіли до нового максимуму: рекордсмени яйця, сало та деякі овочі Після звільнення Лиману ЗСУ знайшли накрадений "скарб" окупантів: у таке навіть важко повірити На Новий рік без "Олів'є": ціни на курячі яйця злетіли до небес, тепер тільки буряки з часником
Показати ще

Погано тільки, що приблизно рік тому мою маму, на рахунку якої ніколи не було суми понад 5000 грн "кидали" змогли розвести на 17000 грн переказу кредитних коштів і ще на стільки ж взяти товарів в кредит. І ніхто не пильнував, ці операції не здалися банку підозрілими. Про це я раніше вже писав. Зараз про інше.

Сьогодні моїй дружині, яка оплачувала через Інтернет послуги розміщення платних оголошень, був припинений платіж на суму менше 50 грн з метою перевірки. Хлопцям явно робити нічого. Подзвонили, купа питань, при чому є явно для перевірки адекватності чи що: спочатку запитували дату народження, а через кілька питань скільки вам років.

Все відповіли, платіж пропустили. Але потім дружина зробила ще один платіж приблизно на таку ж маленьку суму, але іншому інтернет-виданню. І його знову затримали і знову по колу ті ж питання. Зрозуміло, що на питання з чим пов'язані дзвінки, відповідь: вибіркова перевірка. Хлопці, у вас система явно збоїть... перевіряти поспіль кілька платежів на такі суми... При чому перевірка це не просто підтвердження в Приват24, а дзвінок з купою питань, що забирає купу часу.", - розповідає Олександр.

Відгук Олександра Журавльова, скріншот: Minfin
Відгук Олександра Журавльова, скріншот: Minfin

Раніше повідомляли, рахунок українця в "ПриватБанку" потрапив у блок через перевірку документів: "Гроші зняти не можу".

Як повідомляв Знай.uа, банкомат "Привату" обдурив жінку на 4000 грн - у залізяки закінчилися кошти, але з карти спритно списали гроші: "Не очікувала".

Знай.uа писав, з картки Приватбанку списали 60 тисяч і вимагають погасити кредит ,якого не існує: "Каже, мені здалося".