В останні кілька місяців клієнти одного з найбільших українських державних банків стали частіше скаржитися на його послуги. Справа в тому, що українці підозрюють фінустанову у співпраці з шахраями, яким банк може передавати особисті дані клієнтів. Також люди скаржаться, що у відділеннях банку персонал поводиться неналежно з клієнтами похилого віку.

Однак цього разу клієнт банку розповів про постійні і буквально "дріб'язкові" перевірки, які здійснює банк у телефонному режимі. Також клієнт заявив, що в банку таку перевірку називають - "вибірковою".

Про це стало відомо завдяки повідомленню незадоволеного клієнта "ПриватБанку" Олександра Журавльова на порталі Minfin в розділі для відгуків.

ПриватБанк, фото: 1+1
ПриватБанк, фото: 1+1

"Декілька днів тому було припинено переказ на іншу картку через Приват24, пішов дзвінок від співробітника, в процесі якого після ідентифікації ще послідувало кілька питань, такого роду, мета яких переконатися, що я знаю що я роблю. Потрібно сказати, що я був здивований такою увагою до мого переказу в 4000 грн і вже було засумнівався, чи точно я хочу переводити гроші. Але загалом добре, подумав я, пильнують.

Популярні новини зараз
Повинні з'явитися без повістки: кого чекають у ТЦК з 1 квітня Погода несе божевільну спеку: прогноз на найближчі дні Заплатите від 17 000 до 51 000 грн: українців попередили про штрафи з 1 квітня 3G в Україні більше не буде: до чого готують мобільні оператори
Показати ще

Погано тільки, що приблизно рік тому мою маму, на рахунку якої ніколи не було суми понад 5000 грн "кидали" змогли розвести на 17000 грн переказу кредитних коштів і ще на стільки ж взяти товарів в кредит. І ніхто не пильнував, ці операції не здалися банку підозрілими. Про це я раніше вже писав. Зараз про інше.

Сьогодні моїй дружині, яка оплачувала через Інтернет послуги розміщення платних оголошень, був припинений платіж на суму менше 50 грн з метою перевірки. Хлопцям явно робити нічого. Подзвонили, купа питань, при чому є явно для перевірки адекватності чи що: спочатку запитували дату народження, а через кілька питань скільки вам років.

Все відповіли, платіж пропустили. Але потім дружина зробила ще один платіж приблизно на таку ж маленьку суму, але іншому інтернет-виданню. І його знову затримали і знову по колу ті ж питання. Зрозуміло, що на питання з чим пов'язані дзвінки, відповідь: вибіркова перевірка. Хлопці, у вас система явно збоїть... перевіряти поспіль кілька платежів на такі суми... При чому перевірка це не просто підтвердження в Приват24, а дзвінок з купою питань, що забирає купу часу.", - розповідає Олександр.

Відгук Олександра Журавльова, скріншот: Minfin
Відгук Олександра Журавльова, скріншот: Minfin

Раніше повідомляли, рахунок українця в "ПриватБанку" потрапив у блок через перевірку документів: "Гроші зняти не можу".

Як повідомляв Знай.uа, банкомат "Привату" обдурив жінку на 4000 грн - у залізяки закінчилися кошти, але з карти спритно списали гроші: "Не очікувала".

Знай.uа писав, з картки Приватбанку списали 60 тисяч і вимагають погасити кредит ,якого не існує: "Каже, мені здалося".