За останні кілька місяців сильно почастішали скарги громадян на один з найбільших державних банків країни "ПриватБанк". Справа в тому, що люди скаржаться на те, як персонал у відділеннях поводиться з клієнтами, на постійні збої в додатку, а також на те, що фінустанова "співпрацює" з шахраями.

Цього разу спрацювала стара схема зловмисників - обман з кредитними лімітом і викрадення особистих даних клієнта.

Про це стало відомо завдяки повідомленню незадоволеного клієнта "ПриватБанку" на порталі Minfin у розділі для відгуків.

Приватбанк, фото Знай.юа
Приватбанк, фото Знай.юа

"Хочу надати розголосу ситуацію, яка сталася зі мною 28.07.21, і тим самим показати на скільки "надійна" система безпеки в Приват Банку. Сподіваюся резонанс не дасть спустити цю справу на гальмах.

Популярні новини зараз
Будуть під постійним обстрілом: астролог вказав, на які міста чекає пекельний тиждень Реінкарнація "Славути": оновлений ЗАЗ може втерти носа навіть преміальним іномаркам Готуйте гаманці: українцям за лічені дні підвищать тарифи на комуналку, що подорожчає Відвикайте від опалення: українців просять зробити це до вимкнення, щоб не постраждати
Показати ще

28.07.21 зламали мій аккаунт в приват банк. У цей день близько 13:30 був дзвінок на мій номер нібито від співробітників Приват банк, назвали мої останні транзакції по карті (що б упевниться що це моя карта), далі повідомили — карта заблокована до вечора, запевнили що вони працюють над усуненням неполадок. Жодної інформації я їм не повідомляла і жодних дій на телефоні, в тому числі в додатку Приват 24, не здійснювала!

Після дзвінка Я тут же почала дзвонити на гарячу лінію 3700, але додзвониться не могла, так як мій номер було видалено як фінансовий. Я тут же пішла в найближче відділення Приват Банк, де мені повідомили що з рахунку було знято 87655.95 грн, з яких моїми особистими коштами були 42019,90 грн, інша частина — використання коштів збільшення кредитного ліміту. Хочу зазначити, що я ніколи кредитів не брала і до цього мій кредитний ліміт становив 0 грн.", - і це тільки початок історії клієнтки, далі можна прочитати в скріншотах відгуку.

Відгук клієнтки "ПриватБанку", скріншот: Minfin
Відгук клієнтки "ПриватБанку", скріншот: Minfin

Відгук клієнтки "ПриватБанку", скріншот: Minfin
Відгук клієнтки "ПриватБанку", скріншот: Minfin

Раніше повідомляли, українцю списали з картки Приватбанку "зайві" гроші: "Відповідь убила...".

Як повідомляв Знай.uа, "ПриватБанк" обрадував українців новим способом оплати: телефон і карту можна залишити вдома.

Знай.uа писав, з карток "ПриватБанку" в українців зникає по 15 тисяч гривень - навіть з тих, де немає кредиту: "У будь-який момент...".