Археологія та антропологія – неймовірно цікаві науки. Вчені з даних сфер допомагають нам побачити те, як зароджувалося людство з перших днів його історії. Еволюція-довгий процес, як і розселення перших людей по території планети, і їх освоєння на ній.

CNN у своєму офіційному Insagram-акаунті опублікували нові результати досліджень американських вчених. Вони доводять, що перші люди на території Північної Америки з'явилися набагато раніше, ніж вважали науковці до цього.

Дослідники, які вивчають скам'янілі людські сліди в Нью-Мексико, кажуть, що вони мають перші однозначні докази того, що люди жили в Північній Америці принаймні 23000 років тому - набагато раніше, ніж вважалося раніше. Люди, що залишили сліди, в основному підлітки і діти, жили в розпал останнього льодовикового періоду. - пишуть у своєму пості CNN

Пост CNN, скрін Instagram CNN

Це неймовірне відкриття, яке дозволяє краще зрозуміти міграцію перших людей по планеті. У Північну Америку перші люди заселилися ще в льодовиковому періоді, ця інформація допоможе дізнатися більше про генетичний код американців, про те, як розвивалося життя на цих територіях задовго до нашої ери. Це відкриття може докорінно перевернути поняття вчених-антропологів з Північної Америки. На грунті цього дослідження можуть відкритися як абсолютно нові дані, так і старі, які до цього часу не могли скластися в єдину картину.

Стосується всіх пенсіонерів: ПФУ поділився важливою інструкцією Запитай у дружини або мами: які документи потрібні українським чоловікам для оновлення даних у ТЦК Пенсіонерам приготували пристойну надбавку, але дадуть не кожному: хтось може надіятись Як відмовитися від отримання повістки, щоб вам за це нічого не було