Оплата комунальних послуг - вічний головний біль громадян країни. Щомісяця українці збирають інформацію про те, скільки ресурсів вони використали, зводять все до певних сум і йдуть платити в банк. Але чи буде Вам приємно, коли ви витратили стільки часу на підрахунок, приходьте оплачувати, а у вас вимагають ваш особистий номер телефону?

Своєю історією поділився житель Одеси на порталі https://minfin.com.ua/. Його обурила політика Ощадбанку.

Ощадбанк, фото знай.юа
Ощадбанк, фото знай.юа

Чоловік сильно обурюється, чому громадяни не можуть оплатити комунальні послуги без передачі телефонного номера третім особам.

За його словами, він оплачував рахунки за адресою м. Одеса вул. Решильевская 27. Оплату за воду прийняли без проблем, а ось електрику чоловік оплатити не міг. Банк зажадав номер телефону. Одесит дав банку старий номер телефону, який вже не використовується. Українець заявляє, що чув, номер телефону потрібен банку для створення профілю людини всередині банку, який чоловікові був ні до чого. Банк наполягав, ця інформація потрібна для контролю людьми своїх оплат і можуть оперативно зреагувати, якщо оплата не пройшла.

Популярні новини зараз
Є умова, вводять ліміт на 30 днів: що буде з тарифом на світло з 1 грудня Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання Плюс 2361 грн на картку щомісяця: хтось із пенсіонерів у 2025 році отримає солідний бонус Пропрацював 40 років, а пенсія мізерна: у ПФУ звернулися до українців, сподобається не всім
Показати ще

Одесит заявляє, що не розуміє як передача номера телефону в чужі руки він зможе контролювати свої оплати. Клієнтом банку він не є, зайшов тільки оплатити послуги. Чоловік вважає, що від передача номера йому ніякої користі не принесе. А інформацію про оплату або про помилки проведення оплати можна дізнатися з квитанцій.

Ощадбанк, скріншот: YouTube
Ощадбанк, скріншот: YouTube

Чоловік задає конкретні питання. По-перше, чи можна платити комуналку без вказівки номера телефону, вір їх, на його думку, передають в різні компанії, і на номери приходить непотрібна реклама. По-друге, чи законні такі вимоги банку згідно з правом захисту особистої інформації?

Відповідь від Ощадбанку послідував на тому ж порталі:

Добрий день!

Уточнення мобільного номера допомагає спрощувати проведення платежів. Так, це обов'язкова частина процедури.

Банк гарантує збереження даних, таємницю банківського рахунку, операцій по ньому і відомостей про клієнта. Працівники несуть кримінальну, цивільно-правову та дисциплінарну відповідальність за збереження банківської таємниці. Саме тому будь-яку передачу даних виключено.

Нагадаємо, раніше в "Ощадбанку" через дитячі виплати українку змусили бігати по всьому місту, карток немає

Також "Знай.иа" писав, що українка поскаржилася на Ощадбанк через картку киянина

Як повідомляв портал "Знай.иа", в ПриватБанку не можна оплатити комуналку: українці не знають, куди бігти