Все частіше українці почали скаржитися на послуги, які надає компанія Нова Пошта. Ірина повідомляє, що там відбувається обман співробітників, а також перекладають відповідальність на інших.

Чергова скарга з'явилася на сайті Otzyvua, де кожен бажаючий може написати про свій досвід співпраці з тим чи іншим підприємством.

Ірина повідомляє, що співробітники Нової Пошти надали інформацію про те, що він не несуть ніякої відповідальності за доставку, яка була доставлена через ОLX. Але це не так.

Скарга на пошту, фото: скріншот
Скарга на пошту, фото: скріншот

"Ситуація в тому, що від посилки відмовилася, і чекала, поки повернутися гроші на карту назад, в результаті, після двох годин очікування, зв'язалася зі співробітником ТП, де мені надали номер фінансового відділення( запевняли в тому , що це не робот, а відразу живий оператор, з яким можна вирішити фінансове питання), але це звичайний номер гарячої лінії, де навіть не відповідають на дзвінки, співробітник Нової Пошти нахабно збрехав і переклав відповідальність на інших."- йдеться в повідомленні.

Популярні новини зараз
Комунальники встановлюють нові тарифи з 1 травня: кому приготуватися до подорожчання Кожному пенсіонеру підвищать індивідуально: у кого зміняться виплати Українці можуть залишитися без опалення та гарячої води: комунальники попередили про ризики Як в інших країнах звикли підтирати попу і чому на нас дивляться, як на дурнів: вся справа в культурі
Показати ще

Ірина відразу попередила, щоб громадяни перед тим, як оформити посилку, знали, що компанія Нова Пошта вводить в оману, коли повідомляє, що не несе ніякої відповідальності за "ОЛХ доставка з новою поштою". Якщо раптом ви відмовитеся від посилки, то вас самих змусять дзвонити по гарячих лініях і розбиратися, а в кінці скажуть фразу, що вони не відповідають за ваші гроші.

У коментарях прийшла відразу відповідь від компанії:

"Фінансовим партнером OLX є компанія UAPAY і саме вона здійснює фінансові операції по "OLX-доставці". Рекомендуємо вам звернутися саме до підтримки OLX, щоб вирішити питання з поверненням коштів".

Скарга на пошту, фото: скріншот
Скарга на пошту, фото: скріншот

Раніше повідомляли, клієнт "Нової Пошти" відправив маленьку коробочку, а отримав "макулатуру": "здерти за це бабки?".

Як повідомляв Знай.uа, "Нова пошта" хоче доставляти українцям посилки літаком: перший політ пройшов успішно.

Знай.uа писав, Нова пошта подарувала українці "Різнокольоровий день", доставляючи посилку з хімікатами