Останнім часом українці стали частіше скаржитися на сервіс і послуги однієї з найбільших фінустанов країни "Ощадбанк". У цьому банку велика кількість громадян отримують свої соціальні виплати і управляють своїми особистими коштами - пенсії, зарплати або навіть субсидії.

Однак днями українка розповіла, в яку жахливу ситуацію вона потрапила, отримуючи картку в "Ощадбанку".

Про це стало відомо завдяки повідомленню незадоволеного клієнта "Ощадбанку" на порталі Minfin у розділі для відгуків.

"Ощадбанк", фото: Знай.ua
"Ощадбанк", фото: Знай.ua

"Мені потрібно було отримати соціальну виплату від міста за народження дитини і зробити це можна було тільки через Ощадбанк. До сьогоднішнього дня я жодного разу не стикалася з цим банком.
Я пішла, зрозуміло, в найближче відділення — пр. Миру 89 (Чернігів), де мені сказали, що моя карта знаходиться в іншому відділенні, а на питання, Чи можу я отримати гроші без карти з рахунку, мені відповіли негативно.

Популярні новини зараз
Такої катастрофи українці не бачили 230 років: що відбувається з народжуваністю на фоні війни Борги анулюють: українцям дали новий шанс у важкі часи Пенсіонерам дадуть знижку на продукти 20%: що потрібно взяти в магазин Що насправді роблять контролери з вашими лічильниками: чого боятися, а чого не варто
Показати ще

Мені назвали кілька відділень, куди мені потрібно йти, щоб отримати карту — Кирпоноса 26 і пр. Миру 19, що досить далеко від місця, куди я прийшла спочатку (не варто забувати, що я прийшла за соц виплатою на дитину, відповідно, цей самий дитина повинна або «повзти» зі мною в ці відділення, або переданий комусь, хто може посидіти).

Прийшла я у відділення, яке за маршрутом ближче, на вул.Кирпоноса, мене там так само відправили на пр. Миру 19. Прийшла я на пр. Миру 19 і після озвучування мети — отримання грошей, перше, що я почула "зараз перевірю, чи працює програма".

Зрозуміло, я вже була "дуже щаслива" тому, що мені довелося бігати по різних відділенням, так там ще програма може не працювати ...

... Отже отримала я цю карту з горем навпіл і пішла. Але зрозуміло мене розлютило те, що я виявляється могла ще в першому відділенні отримати гроші і не бігати по всьому місту. По дорозі додому я ще раз зайшла у відділення по пр. Миру 89. Оператор свою провину не визнала, а тільки говорила що це я не так щось почула, зрозуміло. До мене вийшла завідуюча, провела, а свій кабінет, де я розповіла всю ситуацію.

Потім дзвонила комусь уточнити, чи могла я все-таки отримати гроші за заявою з рахунку і не бігати за карткою. З телефону я встигла почути "не бажано", а потім вона зменшила звук. В кінцевому підсумку вона сказала, що без карти не можна і оператори в цьому відділенні все зробили правильно. На цьому ми розійшлися.

Звичайно, відповідь по телефону, який я випадковим чином почула, мене ввів в замішання і я вирішила зателефонувати на гарячу лінію і дізнатися. Оператор Ігор мені відповів, що я могла отримати гроші без картки за заявою з рахунку в будь-якому відділенні в межах області.

Я багато років клієнт іншого банку і жодного разу у мене не було жодної стресової ситуації. До такого жахливого обслуговування я не була готова і закрию цей рахунок при першій же можливості, тільки є побоювання, що знову поганяють по всьому місту!", - пише українка.

Відгук незадоволеної клієнтки "Ощадбанку", скріншот: Minfin
Відгук незадоволеної клієнтки "Ощадбанку", скріншот: Minfin

Відгук незадоволеної клієнтки "Ощадбанку", скріншот: Minfin
Відгук незадоволеної клієнтки "Ощадбанку", скріншот: Minfin

Раніше повідомляли, українка поскаржилася на Ощадбанк через картку киянина: "На ній фото чужого мужика".

Як повідомляв Знай.uа, накопичувальна пенсія: у Мінсоцполітики пояснили, як контролювати свої гроші і перерахувати внески.

Знай.uа писав, в Україні з 22 вересня можуть посилити карантин і перерахувати пенсійний вік: офіційна заява Дениса Шмигаля.