Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися" З 14-19 вересня - дзвінки в банк, переговори з гарячою лінією ощад банку, карта не готова, чомусь,??? можливо!!! буде готова 20 вересня. Дзвоню в ощад 20 вересня, оператор каже, що карта готова, отримаєте у відділенні. І тільки після мого дзвінка на гарячу лінію - приходить смс про готовність карти! Моя мама - інвалід, через все місто їде у відділення Ощадбанку на Толстого 23, і там співробітник радісно повідомляє, що карту дати вони можуть, але на ній зображено фото не моєї мами, а зовсім чужого! МУЖИКА, з ПІБ моєї мами!!! І типу їздите так, яка вам різниця! Або чекайте ще місяць, поки зроблять може бути!!!, карту з вашим фото", — розповіла вона.
"Приносимо вибачення за ситуацію. Перевіримо деталі і зробимо все можливе, щоб виправити помилку в найшвидший термін", — зазначили в Ощадбанку.
Нагадавши, що українець втратив субсидію через "Ощадбанк": два роки не міг оплатити за комуналку
Як повідомляв "Знай.uа" , Українка в "Ощадбанку" ледь не втратила останні гривні - у касі "з'їдають", як у банкоматі: "За що?"
"Знай.uа" писав, термінал Ощадбанку "з'їв" 2700 гривень, клієнт чекає грошей вже тиждень: "Сказали, Це ваші проблеми"