Державний "ПриватБанк" отримує все більше і більше скарг на обслуговування клієнтів. Відзначаються всі можливі обмежувальні дії з боку найбільшого банку країни.

В основному анонімні користувачі залишають негативні відгуки на сайті Мінфіну. 10 вересня 2021 року, Українка поскаржилася на жахливу комісію при знятті 400 гривень з "рідного" банкомату.
ПриватБанк, фото: скріншот з відео
ПриватБанк, фото: скріншот з відео

"З мене зняли 240грн комісії, приват, якого *** у вас такий великий відсоток? У вас вічно якісь проблеми, то картки блокуєте, то завалюєте програму непотрібним мотлохом і тупими рекламами. Якщо картку втратив 1000грн??? Почніть цінувати своїх клієнтів, а поки що приват банк самий *** банк в Україні", - пише користувач у відгуку.

Однак представники "Приватбанку" спробували заспокоїти українку. Вони відзначили, що комісія, в основному, варіюється від 0 до 4%. І 240 гривень комісії з 400 грн вийти не може ніяк. Обуреній клієнтці розповіли, що вона могла помилитися і порахувати окрему операцію, проведену раніше, за комісію.

ПриватБанк, фото: 1+1
ПриватБанк, фото: 1+1

"Розмір комісії завеликий для такої операції. На жаль, за вказаними в заявці до відкликання даними не вдалося вас ідентифікувати, щоб перевірити інформацію по описаній ситуації. Ми звернулися в особистому повідомленні, щоб уточнити ваші контактні дані", - підсумував представник "Приватбанку".

Нагадаємо, в Харкові відчайдушний іноземець вдруге намагався проникнути у відділення ПриватБанку: працював за тим же сценарієм

Як повідомляв "Знай.ua", запитують особисті дані та баланс картки: Українка викрила ошуканців на ОЛХ, як влаштована афера

Знай.ua писав, після виплати 4800 грн кредиту українка отримала борг у 120 тисяч: "Швидкі позики" довели до крайніх заходів