"Ощадбанк" отримує все більше і більше скарг на обслуговування клієнтів. Відзначаються всі можливі обмежувальні дії з боку найбільшого банку країни.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися
"На мої скарги з проханням вказати причини неотримання комунальниками показань лічильників "Ощадбанк" відповідає відписками, деякі з яких спеціально написані так, що їх фізично неможливо прочитати через низьку якість тексту. Ощадбанк робить все, щоб піти від відповідальності. Совісті нуль! Такого скотського ставлення до клієнтів немає в жодному іншому українському банку", - йдеться у відгуку.
Співробітники "Ощадбанку" вже відповіли на негативний коментар про їх роботу. У повідомленні йдеться, що банк повинен провести платіж за вказаними реквізитами, але не звільнити клієнта від відповідальності за правильність і своєчасність передачі показників.
У коментарях знайшлася людина, яка пояснила ситуацію. Він заявляє, що показання квартирних лічильників обліку ЖКГ-послуг відправляються окремо від платежів, до того ж — в строго визначені дати.
Нагадаємо, запитують особисті дані та баланс картки: Українка викрила ошуканців на ОЛХ, як влаштована афера
Як повідомляв "Знай.ua", Українка в "Ощадбанку" ледь не втратила останні гривні - у касі "з'їдають", як у банкоматі: "За що?"
Знай.ua писав, термінал Ощадбанку "з'їв" 2700 гривень, клієнт чекає грошей вже тиждень: "Сказали, Це ваші проблеми"