За останні кілька років, з активним приходом соціальних мереж і різних інтернет-сервісів у життя простих українців, почастішали скарги на державні фінансові установи. Так, в першу чергу громадяни скаржаться на сервіс "Ощадбанку", де багато українських пенсіонерів отримують свої виплати.

Цього разу під хвилю критики потрапило відділення в місті Славутич (Київська область). За словами незадоволеної клієнтки, тільки одного факту, що в банку не було черги, ситуацію не врятувало.

Про це стало відомо завдяки новому повідомленню незадоволеної клієнтки "Ощадбанку" на порталі Minfin.

Ощадбанк, фото: susidy.city
Ощадбанк, фото: susidy.city

"Прийшла з вітчимом в Ощадбанк за адресою: м. Славутич, Привокзальна площа, 6. Нам треба було отримати переказ. Добре, що не було черги в касу. Касир-контролер Марія Миколаївна запитала, в якій валюті ми хочемо отримати переказ, в доларах або в гривні. Вітчим відповів, що у валюті. Вона сказала "тоді буде ще страховка 30 гривень". Я запитала, яка страховка? За що?

Популярні новини зараз

Отруйна амброзія заполонила двори українців, комунальники не можуть дати ради: "Вириваю самостійно"

У Польщі пожежник викрав і побив українських дітей: зламаний ніс і машина у крові

Катя Осадча показала, як годує грудьми новонародженого сина: "Несамовито худла"

Аллі Мазур - 56: ведуча 1+1 після боротьби з онкологією згадала, хто подарував їй життя - давно на небесах

Показати ще

Марія відповіла "за те, що отримуєте переказ у валюті. Якби отримували в гривні, то страховка б не йшла. Якщо не хочете платити страховку-отримуйте в гривні, або йдіть в інший банк. Це наше внутрішнє розпорядження". Де написано це розпорядження? Надавати нічого вона не стала! Та й я сама розумію, що жодного розпорядження немає, а це просто нав'язування страхових послуг заради виконання плану!

Прохання вжити заходів щодо даного співробітника Марії Миколаївни та їх керівника О. Паламарчук за неправомірні дії! Наступного разу звернення до цього відділення буде з представниками поліції та юристами! Відділення 10024/0308", - розповідає українка.

Відгук незадоволеної клієнтки "Ощадбанку", скріншот: Minfin
Відгук незадоволеної клієнтки "Ощадбанку", скріншот: Minfin

Раніше повідомляли, термінал Ощадбанку "з'їв" 2700 гривень, клієнт чекає грошей вже тиждень: "Сказали, Це ваші проблеми".

Як повідомляв Знай.uа, пенсія у спадок: українець, який втратив батька, пояснив, як отримати виплати від держави замість родичів.

Знай.uа писав, шахраї зняли з картки Ощадбанку 80-річної пенсіонерки 2 тисячі гривень: "Все, що було у бабусі....".