Клієнти ПриватБанку втрачають тисячі гривень через збої, але не можуть цього довести та повернути гроші. Про це свідчить відгук на порталі "Мінфін".

Зі скаргою на державний банк звернувся українець, який за допомогою терміналу "Привату" намагався поповнити картковий рахунок, але в результаті втратив майже 14 тисяч гривень.

Термінал ПриватБанку, фото: youtube
Термінал ПриватБанку, фото: youtube

"Поклав кошти в термінал самообслуговування 13 500 грн, кошти на рахунок не прийшли, подав заявку на повернення коштів була відмова", - поскаржився українець.

За словами чоловіка, він кілька разів подавав заявки на повернення коштів, але отримував відмову. У результаті він вирішив зателефонувати до банку, де несподівано почув, що жодного збою не виявлено. Співробітник фінустанови порадив звертатися до правоохоронних органів.

Популярні новини зараз
Від ТЦК не сховаються: кого почнуть мобілізувати з 1 червня Українцям обіцяють збільшити соціальні виплати: скільки та хто отримає Українці можуть отримати до 2500 грн через "Приват24": що потрібно зробити ТЦК стане на заваді: що підготували 17-річним юнакам
Показати ще

ПриватБанк. Фото: скрін youtube
ПриватБанк. Фото: скрін youtube

"Подзвонив оператору, він мені сказав що була детальна перевірка і ніяких збоїв не виявлено, сказав звернутись до поліції стосовно цієї ситуації. Я не розумію як проводиться інкасація що не виявлено зайвих коштів. Приват геть вже знахабнів", - обурився клієнт.

Варто скасувати, що подібні ситуації часом відбуваються і при знятті готівки через банкомати.

Скарга на ПриватБанк. Фото: скрін Мінфін
Скарга на ПриватБанк. Фото: скрін Мінфін

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, українці не можуть розрахуватися в магазинах: ПриватБанк почав блокувати платежі.

Також наш портал інформував, віддай просто так 120 грн: "Ощадбанк" нараховує плату за обслуговування закритих карток.

Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, ПриватБанк змінив тарифікацію популярної послуги: що потрібно знати клієнтам.