Клієнти ПриватБанку втрачають тисячі гривень через збої, але не можуть цього довести та повернути гроші. Про це свідчить відгук на порталі "Мінфін".

Зі скаргою на державний банк звернувся українець, який за допомогою терміналу "Привату" намагався поповнити картковий рахунок, але в результаті втратив майже 14 тисяч гривень.

Термінал ПриватБанку, фото: youtube
Термінал ПриватБанку, фото: youtube

"Поклав кошти в термінал самообслуговування 13 500 грн, кошти на рахунок не прийшли, подав заявку на повернення коштів була відмова", - поскаржився українець.

За словами чоловіка, він кілька разів подавав заявки на повернення коштів, але отримував відмову. У результаті він вирішив зателефонувати до банку, де несподівано почув, що жодного збою не виявлено. Співробітник фінустанови порадив звертатися до правоохоронних органів.

Популярні новини зараз
Пенсіонерам виплатять надбавки: які суми обіцяють Соцвиплати змусять повернути до копійки: держава погрожує судами - кого зачепить Передав показники раніше - заплатив більше: як поради "Нафтогазу" обертаються більшими сумами у квитанціях Відразу у 9 областях пенсіонерам виплатять по 3 тис грн: хто саме отримав право на допомогу
Показати ще

ПриватБанк. Фото: скрін youtube
ПриватБанк. Фото: скрін youtube

"Подзвонив оператору, він мені сказав що була детальна перевірка і ніяких збоїв не виявлено, сказав звернутись до поліції стосовно цієї ситуації. Я не розумію як проводиться інкасація що не виявлено зайвих коштів. Приват геть вже знахабнів", - обурився клієнт.

Варто скасувати, що подібні ситуації часом відбуваються і при знятті готівки через банкомати.

Скарга на ПриватБанк. Фото: скрін Мінфін
Скарга на ПриватБанк. Фото: скрін Мінфін

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, українці не можуть розрахуватися в магазинах: ПриватБанк почав блокувати платежі.

Також наш портал інформував, віддай просто так 120 грн: "Ощадбанк" нараховує плату за обслуговування закритих карток.

Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, ПриватБанк змінив тарифікацію популярної послуги: що потрібно знати клієнтам.