Клієнти ПриватБанку втрачають тисячі гривень через збої, але не можуть цього довести та повернути гроші. Про це свідчить відгук на порталі "Мінфін".
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЗі скаргою на державний банк звернувся українець, який за допомогою терміналу "Привату" намагався поповнити картковий рахунок, але в результаті втратив майже 14 тисяч гривень.
"Поклав кошти в термінал самообслуговування 13 500 грн, кошти на рахунок не прийшли, подав заявку на повернення коштів була відмова", - поскаржився українець.
За словами чоловіка, він кілька разів подавав заявки на повернення коштів, але отримував відмову. У результаті він вирішив зателефонувати до банку, де несподівано почув, що жодного збою не виявлено. Співробітник фінустанови порадив звертатися до правоохоронних органів.
"Подзвонив оператору, він мені сказав що була детальна перевірка і ніяких збоїв не виявлено, сказав звернутись до поліції стосовно цієї ситуації. Я не розумію як проводиться інкасація що не виявлено зайвих коштів. Приват геть вже знахабнів", - обурився клієнт.
Варто скасувати, що подібні ситуації часом відбуваються і при знятті готівки через банкомати.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, українці не можуть розрахуватися в магазинах: ПриватБанк почав блокувати платежі.
Також наш портал інформував, віддай просто так 120 грн: "Ощадбанк" нараховує плату за обслуговування закритих карток.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, ПриватБанк змінив тарифікацію популярної послуги: що потрібно знати клієнтам.