Клієнт Ощадбанку зіткнувся з неприємною ситуацією: його рахунок було заблоковано через кілька грошових надходжень на загальну суму 15 410 грн. За словами постраждалого, він не може зрозуміти, чому банк ухвалив таке рішення, зважаючи на те, що всі транзакції були законними, а його офіційний річний дохід складає 4 млн грн.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЗа словами клієнта, протягом 19 днів на його рахунок надійшло 5 окремих переказів. Після останнього переказу банк несподівано заблокував рахунок. У відповідь чоловік звернувся до Ощадбанку через офіційний сайт Мінфіну, вказуючи, що його витрати були цілком звичними – на покупки у супермаркеті, комунальні платежі, оренду житла та придбання товарів особистого вжитку.
Клієнт зазначив, що він не займається жодною діяльністю, яка могла б викликати підозри банку щодо незаконного походження коштів, і не здійснював операцій, пов’язаних із відмиванням грошей.
Посилаючись на статтю 1060 Цивільного кодексу України, клієнт наголосив, що банк не мав підстав для блокування його рахунку, оскільки всі його платіжні доручення не суперечили законодавству. Більше того, чоловік зазначив, що Закон України "Про банки і банківську діяльність" гарантує, що банк має негайно розблокувати рахунок у разі відсутності правових підстав для таких дій.
Клієнт вимагає від банку негайного розблокування рахунку та надання письмового пояснення щодо причин такого рішення. Якщо його вимоги не будуть задоволені, він має намір звернутися до Національного банку України та подати позов до суду для захисту своїх прав.
Нагадаємо, ПриватБанк зробив важливе оголошення власникам карток: з цим краще не затягувати
Раніше ми розповідали, що ПриватБанк встановлює божевільний кредитний ліміт: як від нього позбутися
Також, суворі обмеження рахунків українців: Нацбанк пояснив ситуацію