Директор Департаменту транспорту Київської міської державної адміністрації Руслан Кандибор заявив, що реальна собівартість проїзду в наземному транспорті столиці у 2024 році становить близько 25 гривень.

На його думку, саме такою повинна бути вартість квитка для пасажирів, адже нинішні тарифи, встановлені ще у 2018 році, вже давно стали нерентабельними і не покривають витрат на обслуговування транспорту.

Київський метрополітен. Фото: скрін youtube
Київський метрополітен. Фото: скрін youtube

Зараз проїзд у наземному транспорті Києва коштує 8 гривень для гостей міста та 6,5 гривень для власників Карти киянина, але ці тарифи не переглядалися протягом останніх п'яти років.

Руслан Кандибор наголосив, що столична влада має припинити дотувати транспортну галузь, адже це створює значне навантаження на бюджет міста. Щорічно на дотації для КП "Київський метрополітен" та КП "Київпастранс" витрачається приблизно 7 мільярдів гривень.

Популярні новини зараз
Гороскоп на 21 листопада для всіх знаків Зодіаку: час покінчити з мотлохом у голові та справах настав Є умова, вводять ліміт на 30 днів: що буде з тарифом на світло з 1 грудня Українцям приготували нові виплати: хто отримуватиме 4500 грн щомісяця Долари з "заначки" можуть розчарувати: почали діяти нові правила обміну валюти
Показати ще

Громадський транспорт. Фото: скрін youtube
Громадський транспорт. Фото: скрін youtube

На думку Кандибора, якщо підняти вартість проїзду до рівня собівартості, тобто до 24-25 гривень, Київ зможе позбутися збитків у транспортному секторі, а також отримати додаткові кошти на розвиток інфраструктури.

Чиновник підкреслив, що підвищення тарифів дозволило б використовувати зекономлені кошти на важливі проєкти, як-от будівництво нових станцій метро на Виноградарі. Зараз через дотації ці гроші спрямовуються на підтримку роботи транспорту, а не на його розвиток.

Київський метрополітен. Фото: 5 канал
Київський метрополітен. Фото: 5 канал

Кандибор вважає, що якщо дотації скасувати, а вартість проїзду підвищити до реальних цифр, то вже за два роки столиця могла б накопичити необхідні кошти для завершення будівництва "зеленої" гілки метро, що є одним із пріоритетних проєктів для Києва.

Проте, наразі планів щодо підвищення тарифів на проїзд у столиці немає. Кандибор зазначив, що завжди підтримує ідею збільшення вартості проїзду, адже це б допомогло розвивати транспортну галузь, оновлювати рухомий склад, будувати нові мости та покращувати загальну інфраструктуру міста.

Нагадаємо, в "Укрзалізниці" заявили про серйозну кризу квитків

Раніше ми писали про те, що пенсіонерам оплатять лікування: суми виплат в залежності від хвороб

Вам буде цікаво дізнатися "Укрзалізниця" переглянула ціни на квитки: від чого залежатиме ціна