ПриватБанк без пояснення та причин вводить обмеження для власників карток "Універсальна". Про це свідчить скарга на порталі Мінфін.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяКлієнт ПриватБанку поскаржився, що йому без видимих причин обмежили ковзанку "Універсальна", а саме був "заблокований" кредитний ліміт.
"Без пояснення причин обмежили універсальну картку, заблокувавши кредитний ліміт. На сайті privat24 і в мобільному додатку повідомляється одна і та сама неправдива інформація", - скаржиться українець.
У повідомленні від банку клієнту порадили погашати борг, отримувати зарплату на картку або відкрити депозит, і тоді можливо кредитний ліміт повернуть. Але, за словами українця, у нього ніколи не було боргів, а також виконані всі інші перелічені умови, але при цьому кредитний ліміт вирішили забрати.
"Проте в мене не має і не було жодних боргів перед банком, а також наявна зарплатна картка і строковий депозит. Тобто виконані всі перераховані банком умови, проте кредитний ліміт все одно заблоковано", - зазначив клієнт.
Фахівці "Привату" відреагували на скаргу і пообіцяли розібратися в ситуації, а також перепросили за незручності.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, ПриватБанк блокує картки за вхідні платежі: будь-який переказ може стати останнім.
Також наш портал інформував, проблеми з оплатою комуналки через ПриватБанк: клієнти скаржаться на зникнення платежів.
Крім того, ми писали, що клієнти ПриватБанку не можуть зняти валюту з рахунків: у чому проблема.