ПриватБанк без пояснення та причин вводить обмеження для власників карток "Універсальна". Про це свідчить скарга на порталі Мінфін.

Клієнт ПриватБанку поскаржився, що йому без видимих ​​причин обмежили ковзанку "Універсальна", а саме був "заблокований" кредитний ліміт.

Карта ПриватБанку. Фото: скрін youtube
Карта ПриватБанку. Фото: скрін youtube

"Без пояснення причин обмежили універсальну картку, заблокувавши кредитний ліміт. На сайті privat24 і в мобільному додатку повідомляється одна і та сама неправдива інформація", - скаржиться українець.

У повідомленні від банку клієнту порадили погашати борг, отримувати зарплату на картку або відкрити депозит, і тоді можливо кредитний ліміт повернуть. Але, за словами українця, у нього ніколи не було боргів, а також виконані всі інші перелічені умови, але при цьому кредитний ліміт вирішили забрати.

Популярні новини зараз
Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання Плюс 2361 грн на картку щомісяця: хтось із пенсіонерів у 2025 році отримає солідний бонус Хто не виконає вимоги ПФУ – залишиться без пенсії: кому призупинять виплати Українцям виплатять по 4 500 гривень: кому пощастить отримати допомогу
Показати ще

ПриватБанк. Фото: скрін youtube
ПриватБанк. Фото: скрін youtube

"Проте в мене не має і не було жодних боргів перед банком, а також наявна зарплатна картка і строковий депозит. Тобто виконані всі перераховані банком умови, проте кредитний ліміт все одно заблоковано", - зазначив клієнт.

Фахівці "Привату" відреагували на скаргу і пообіцяли розібратися в ситуації, а також перепросили за незручності.

Скарга на ПриватБанк. Фото: скрін Мінфін
Скарга на ПриватБанк. Фото: скрін Мінфін

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, ПриватБанк блокує картки за вхідні платежі: будь-який переказ може стати останнім.

Також наш портал інформував, проблеми з оплатою комуналки через ПриватБанк: клієнти скаржаться на зникнення платежів.

Крім того, ми писали, що клієнти ПриватБанку не можуть зняти валюту з рахунків: у чому проблема.