Клієнтка Приватбанку поскаржився на те, що фінустанова без жодних пояснень заблокувала картку із коштами, на яку вона отримує аліменти на дитину та пенсію по інвалідності.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяУкраїнка направила всі документи, які були потрібні банку онлайн, проте доступу до свого рахунку так і не отримала. Про це вона написала на сайті Мінфіну.
Українка розповідає, що, перебуваючи за кордоном, часто користується карткою Приватбанку. Якоїсь миті жінка просто не змогла скористатися додатком "Приват 24".
Після спроби зайти через браузер банк запросив у клієнтки документи на підтвердження даних. За її інформацією, вона сфотографувала всі документи та відповіла на запитання банку, однак доступу до онлайн-банкінгу так і не отримала.
Після чергової спроби додзвонитися до технічної підтримки з-за кордону вона з'ясувала, що банк заблокував її картку.
"Все пофоткала, відповіла на всі запитання. Минуло кілька днів, нічого не змінилося, до онлайн-банкінгу доступу не з'явився. Ок, поповнила український номер телефону, щоб додзвонитися до служби підтримки, тому що онлайн зв'язатися неможливо. Дзвоню, чую робота, яка каже, що банк розірвав зі мною всі стосунки" – розповідає клієнтка.
Банк погодився повернути кошти лише у тому разі, якщо жінка відправить усі необхідні документи на відділення за місцем реєстрації.
Українка розповідає, що банк висунув таку вимогу навіть незважаючи на те, що вона попереджала, що зараз фізично не знаходиться в Україні.
Жінка скаржиться, що, перебуваючи в іншій країні з дитиною, залишилася без виплат. Вона наголошує, що банк украв у неї близько 20 тис. гривень.
"Загальна сума на рахунках близько 20000 грн плюс на рахунок привату я отримувала аліменти на дитину та пенсію по інвалідності З-за кордону рахунки змінити не можу для виплат, скористатися своїми грошима не можу і телепортуватися у відділення банку теж не можу. Нікому не рекомендую взагалі" з тим, що банку було надано інформацію, що я перебуваю не в Україні, я залишилася без грошей" - додає українка.
Нагадаємо, що "аномалії" з картками ПриватБанку: йдуть у мінус без видимих причин.
Раніше ми повідомляли, що картку краще не "світити" навіть у магазині: ПриватБанк застеріг від втрати грошей.