Клієнти Ощадбанку скаржаться на те, що банк стягує більше грошей, ніж є на рахунку, за рішенням виконавчої служби. Проблема полягає в тому, що суми, які надходять на картку для соціальних виплат, не тільки арештовуються, але й через це виникає борг на рахунку.

Одна зі скарг на порталі "Мінфін" описує ситуацію, коли банк списав арештовані кошти з картки для соціальних виплат, навіть коли ця картка вже була в мінусі. Клієнт незадоволений тим, що банк блокує неіснуючі суми і утворює штучний борг.

Також скаржаться, що списані кошти не відображаються в системі "Дія" і не видно протягом кількох місяців. В Ощадбанку пояснюють, що не завжди є технічна можливість відкрити окремий рахунок для соціальних виплат.

Тому, якщо рахунок для отримання зарплати, пенсії або соціальної допомоги є звичайним поточним рахунком, на нього можуть накладатися арешти на всі доступні кошти, включаючи цільові. Це пов’язано з відсутністю можливості розділити цільові кошти і звичайні на одному рахунку.

У відповідь на скарги Ощадбанк пояснює, що проблема виникає через технічні обмеження. Соціальні виплати, такі як зарплата, пенсія, стипендія або соціальна допомога, зазвичай зараховуються на поточний рахунок, який може бути також використаний для особистих потреб клієнта. Це означає, що в таких випадках банк не може відкрити окремий рахунок виключно для соціальних коштів.

Популярні новини зараз
"Найстрашніше, що це початок": відома астрологиня попередила українців про небезпеку "Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації Масштабне березневе підвищення пенсій: 2300 отримають не всі Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання
Показати ще

Нагадаємо, клієнтам українського банку радять замінити картки: кого це стосується

Раніше ми писали про те, що банкіри радять приберегти готівку: мати хоча б на тиждень

Крім того, Знай.ua повідомляв, "Ощадбанк" обмежить роботу сервісів: фінансові операції краще перенести