Українці регулярно скаржаться на обслуговування держбанку, намагаючись вплинути на якість роботи.

На сайті Мінфін, у розділі відгуків, українець поскаржився на фінустанову, розповівши свій досвід закриття карткового рахунку, який назвав "пекельними муками від Ощадбанку".

"Ощадбанк". Фото: скрін youtube
"Ощадбанк". Фото: скрін youtube

У своєму довгому оповіданні українець зазначив, що раніше у нього був картковий рахунок у Ощадбанку, але виникла ситуація, що він не зміг фізично звернутися до банку, вирішивши, що таку процедуру можна виконати онлайн, але не зміг це зробити.

Тому вирішив звернутися до банку відділення на Мазепи 13. Касир, на прізвище Сорока, спочатку послала мене на відділення де я картку відкривав. Я повідомив, що у контакт-центрі сказали, що я можу звернутися до будь-якого відділення з питанням закриття. Закрити рахунок вирішив, бо банк краде гроші з дебетної картки списує 25 гривень до овердрафту за серпень. Відразу зробив p2p переклад і вніс 25 грн. на рахунок.[/quote]

Популярні новини зараз
Ощадбанк скасував обмеження для власників карток: що стане безкоштовним Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання Росія може завдати потужного удару по Україні 20 листопада: посольство США застерегло всіх Долари з "заначки" можуть розчарувати: почали діяти нові правила обміну валюти
Показати ще

Карта "Ощадбанку". Фото: скрін youtube
Карта "Ощадбанку". Фото: скрін youtube

Тоді українцю заявили, що "гроші у статусі "заблоковані" не зможуть закрити картку сьогодні та порадили прийти за добу.

Також клієнту було запропоновано звернутися до головного офісу. Він пише, що не мав можливості і продовжував стояти та благати, щоб картку закрили. В результаті йому сказали, що "вашу картку закрито".

Українець вирішив уточнити у фахівця онлайн-чату, чи все закрито картковий рахунок, і там зазначили, що картку лише заблокували без закриття рахунку. А рахунок закриватиметься.

Оператор чату говорить 01.09, контакт центр 02.09… І щоб я закрив карту 02.09 вгадайте що? Правильно сплатити ще 25 грн за обслуговування неактивного карткового рахунку вересень… Або знову йти до того ж відділення просити про закриття карткового рахунку, оскільки мені мали вручити договір про закриття, але цього мені не надали… Вже навіть не знаю що робити… Або ходити в ощадбанк щодня як на роботу?

Через безпорадність українець пише, що сервіс просто неперевершений – картковий рахунок не можна закрити онлайн та навіть у відділенні.

Скриншот відгуку
Скриншот відгуку

Нагадаємо, що часу залишилося замало: стосується всіх власників карток "Ощадбанку".

Раніше ми повідомляли, що Ощадбанк залишає клієнтів без коштів для існування: блокує навіть пенсійні рахунки.