ПриватБанк застосовує санкції за деякі операції за картками. Про це свідчить скарга на порталі Мінфін.

Клієнтка "Привату" розповіла, що отримала грошовий переказ на картку, яку незабаром оскаржив відправник. Банк вимагає у неї повернути суму.

Карта ПриватБанку. Фото: скрін youtube
Карта ПриватБанку. Фото: скрін youtube

"Мені повідомили, що на переказ, який було зараховано на мою картку, було направлено скаргу і вимогу повернути цю суму назад", - поділилася клієнтка.

Втім, жінка відмовилася повертати суму, надавши банку докази, що кошти було зараховано не помилково. В результаті "ПриватБанк" застосував санкції, обмеживши доступ до коштів на карті, зокрема до тих, що не мали відношення до оскарженої операції.

Популярні новини зараз
ТЦК похвалилися, на скільки мільйонів вдалося "подоїти" ухилянтів Українцям чітко відповіли з приводу індексації пенсій Всього 300 гривень: українці отримають смішну "подачку" на комуналку "Покинув, два роки шлявся, обжимався...": Оля Цибульська розповіла, що сталося з Винником
Показати ще

Приватбанк. Фото: скрін youtube
Приватбанк. Фото: скрін youtube

"Після відмови мною у поверненні оскарженої суми, мені повідомили у банку у відмові в обслуговуванні та утримують оскаржену суму, а також інші кошти, що не мають жодного відношення до оскарженої суми", - скаржиться українка.

Фахівці ПриватБанку відреагували на скаргу та заявили, що обмеження введені у зв'язку з підозрою у шахрайстві.

"На жаль, наразі між Вами і банком обмежена співпраця в зв'язку з рухом коштів на картці, що мали шахрайський характер", - йдеться у повідомленні.

Скарга на ПриватБанк. Фото: скрін Мінфін
Скарга на ПриватБанк. Фото: скрін Мінфін

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, термінали ПриватБанку не розпізнають купюри: клієнти втрачають тисячі гривень.

Також наш портал інформував, ПриватБанк компенсує частину витрат на комунальні платежі: кому і скільки.

Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, ліміт оплати – функція "пустушка": у ПриватБанку пояснили, як ефективно захистити кошти на карті.