Збитки КП "Київський метрополітен" за останні півроку становили майже 2 млрд гривень. Це пов'язують зі значним падінням пасажиропотоку, а також низьким тарифом на проїзд.

Таку заяву представники КП зробили на засіданні комісії КМДА щодо аналізу фінансово-господарської діяльності комунальних підприємств.

Київський метрополітен, скріншот з відео
Київський метрополітен, скріншот з відео

Вказується, що за останні півроку збитки столичної підземки склали 1,95 млрд гривень за планових збитків 1,98 млрд.

Представники метрополітену зазначили, що порівняно з першим півріччям 2023 року витрати зросли на 1,9 млрд гривень, а доходи всього на 639 млн гривень. Це пояснюють тим, що зросли витрати на амортизацію, оплату праці, матеріали, сировину та електроенергію. При цьому встановлений тариф на проїзд нижчий за економічно обґрунтований.

Популярні новини зараз
Якою буде максимальна пенсія у 2025 році: чи очікувати українцям на підвищення виплат Заплатять усі, але один раз: чому українцям почали надсилати додаткові квитанції на газ По 3600 грн на руки три місяці поспіль: кільком категоріям українців виплатять допомогу В Україні 60-річні більше не зможуть вийти на пенсію: коли та як зміняться вимоги до стажу
Показати ще

Метрополітен, скріншот: YouTube
Метрополітен, скріншот: YouTube

"Збитковість пояснюється значним падінням пасажиропотоку та, відповідно, доходів від перевезення пасажирів у зв’язку з проведенням воєнного стану в Україні, а також тарифом, який є нижче економічно обґрунтованого рівня", - заявив уявити КП.

При цьому зазначається, що пасажиропотік у 2024 році збільшився, якщо порівнювати з першою половиною минулого року, на 11 млн пасажирів. За даними, за відрізок з 1 січня по 1 липня 2024 року столичне метро перевезло 117,7 млн ​​осіб.

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, маршрутки, тролейбуси та метро: чи підвищуватимуть тарифи на проїзд у Києві.

Також наш портал інформував, економічно обґрунтований тариф на громадський транспорт: де в Україні подорожчає проїзд.

Крім того, ми писали, українці виїжджатимуть до Європи за новими правилами – в "Укрзалізниці" назвали обов'язкову умову.