Трапляються інциденти, коли українцям надсилають платіжки за комунальні послуги з необґрунтованими нарахуваннями. Мовчати та переплачувати не варто.

Як діяти у подібних ситуаціях, розповіла начальниця управління захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами ГУ Держпродспоживслужби у Хмельницькій області Олена Лошанюк у коментарі "Суспільному".

Платіжка / фото: скріншот Youtube
Платіжка / фото: скріншот Youtube

Газ, вода, каналізація, опалення, вивіз сміття – у платіжках за ці послуги українці часом помічають підозрілі суми.

"Споживачі скаржаться на необґрунтовані суми нарахувань з постачання та розподілу природного газу, електричної енергії, теплової енергії, гарячої води, централізованого водопостачання, централізованого водовідведення, поводження з побутовими відходами", - зазначила Олена Лошанюк.

Популярні новини зараз
В школах запроваджують нові правила: що зміниться для учнів та вчителів Залишаться без пенсії: кому можуть зупинити виплати з 1 січня Працюючим пенсіонерам роз'яснили важливе правило: що заборонено законом Опалення не більше 6 годин на день: правила, які шокували багатьох українців
Показати ще

Комуналка. Фото: скрін youtube
Комуналка. Фото: скрін youtube

Мовчки переплачувати не варто, адже кожен споживач має право ініціювати перевірку постачальника послуг із подальшим перерахунком платіжки, якщо буде встановлено порушення.

Направляти скаргу варто до управління Держпродспоживслужби своєї області. Зробити це можна як у паперовій, так і в електронній формі.

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, мешканців багатоквартирних будинків приголомшили тарифним "сюрпризом": послуга подорожчала одразу на 100%.

Також наш портал інформував, підготовка до непростої зими: комунальники розповіли, як зменшити плату за тепло.

Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, комунальники знайшли управу на хитрунів, які не платять роками: позбавляють найважливішого.