Українці стикаються із проблемами при проведенні оплати за комунальні послуги через сервіси ПриватБанку. Про це свідчить скарга клієнта на порталі Мінфін.

Українець розповів, що оформив у "Приват24" три комунальні платежі на суму 2200 гривень. Але оплату відклав на потім, бо планував ще поповнити карту.

Оплата комуналки через "Приват24". Фото: скрін youtube
Оплата комуналки через "Приват24". Фото: скрін youtube

Через деякий час він скористався терміналом ПриватБанку, де помітив, що в кошику збереглися його платежі. Він вирішив заплатити безпосередньо через пристрій, оскільки раніше робив так і проблем не виникало.

"Трохи пізніше підійшов до терміналу, щоб поповнити кошти, там мені показала система що в корзині є платежі і запропонувала оплатити, я навіть зрадів, що ця функція відновилась і знову працює, бо колись активно користувався нею і був задоволений", – поділився чоловік.

Популярні новини зараз
Є умова, вводять ліміт на 30 днів: що буде з тарифом на світло з 1 грудня Росія може завдати потужного удару по Україні 20 листопада: посольство США застерегло всіх Плюс 2361 грн на картку щомісяця: хтось із пенсіонерів у 2025 році отримає солідний бонус В Україні 60-річні більше не зможуть вийти на пенсію: коли та як зміняться вимоги до стажу
Показати ще

Термінал ПриватБанку. Фото: скрін youtube
Термінал ПриватБанку. Фото: скрін youtube

Втім, термінал зняв комісію у кілька разів більше, ніж було зазначено у мобільному додатку. А пізніше клієнт виявив, що в Приват24 немає жодної інформації про проведені платежі й невідомо, чи дійшли гроші до адресата.

"Приват24". Фото: скрін youtube
"Приват24". Фото: скрін youtube

"Найцікавіше і найгірше я побачив сьогодні зранку, зайшовши в Приват24, щоб скачати собі ці комунальні квитанції — цих трьох платежів за комунальні послуги НЕМАЄ в мене ні в історії платежів, ні в архіві. Де ці платежі? Де моя оплата?", - поскаржився клієнт.

Фахівці ПриватБанку пронесли вибачення за незручності та пообіцяли з'ясувати, куди зникли платежі клієнта.

Скарга на ПриватБанк. Фото: скрін Мінфін
Скарга на ПриватБанк. Фото: скрін Мінфін

Раніше портал Знай повідомляв, українці залишаються без грошей після використання терміналів ПриватБанку: в чому проблема.

Також наш портал інформував, ПриватБанк порадував власників карток: до кінця року можна не платити.

Крім того, ми писали, ПриватБанк допоможе українцям зі світлом: хороша можливість, але гроші доведеться повертати.