У контексті специфічної ситуації в Харкові питання безкоштовного проїзду в громадському транспорті продовжує бути актуальним з кожним новим днем.

Мер міста Ігор Терехов в одному з інтерв'ю висловив свою позицію з цього питання. Ключовим моментом у заяві Терехова є те, що безкоштовний проїзд у Харкові зберігатиметься доти, доки міський бюджет матиме таку можливість.

Ігор Терехов, фото: Instagram
Ігор Терехов, фото: Instagram

Водночас мер підкреслює свою прихильність до принципів прозорості, обіцяючи відверто повідомити громадян, якщо фінансова ситуація зміниться і безкоштовний проїзд стане неможливим. Водночас окремі категорії громадян продовжуватимуть користуватися транспортом без необхідності оплати.

"Пенсіонери та учасники бойових дій, наші військові, правоохоронні органи, "чорнобильці", діти Другої світової війни – вони користуватимуться ним безкоштовно", - заявив він.

Популярні новини зараз
Гороскоп на 21 листопада для всіх знаків Зодіаку: час покінчити з мотлохом у голові та справах настав Є умова, вводять ліміт на 30 днів: що буде з тарифом на світло з 1 грудня Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання "Ощадбанк" блокує пенсійні картки: хто може втратити останні копійки
Показати ще

Харків продовжує бути одним із найбільших транспортних вузлів України, має розвинену інфраструктуру, що включає різні види транспорту: від аеропорту (закритого) до метро, ​​трамваю, тролейбусів та автобусів.

Громадський транспорт. Фото: скрін youtube
Громадський транспорт. Фото: скрін youtube

Безкоштовний проїзд у Харкові, нагадаємо, було запроваджено на початку повномасштабної війни. Це рішення було прийнято як частину комплексу заходів, спрямованих на підтримку населення у складних умовах війни. Особливо в місті, яке щодня зазнають обстрілів з боку окупантів.

Нагадаємо, таксі стає розкішшю: чому послуги стрімко дорожчають і на що чекати далі

Як повідомляв "Знай.uа", Київ поки що тримається, а в інших містах уже платять по 15 гривень: де подорожчав проїзд

Знай.ua писав, маршрутки, тролейбуси та метро: чи підвищуватимуть тарифи на проїзд у Києві