Непоодинокі випадки, коли суми в комунальних платіжках не збігаються з реальним рівнем споживання послуг. У "Київводоканалі" розповіли, як уникнути неточностей у рахунках та можливої переплати.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяФахівці комунального підприємства нагадали, що облікові дані відкрито до 31 числа щомісяця. Саме до цієї дати кожен побутовий споживач має передати актуальні показники квартирних лічильників.
Якщо постачальник послуг не отримує від споживача даних, то платіжка розраховується на підставі середнього споживання домогосподарством за попередні періоди. У результаті сума може бути вищою від фактичної.
Передавати показники потрібно і тим, хто тимчасово не користується водою, щоб уникнути нарахування неіснуючих боргів.
"Якщо ви залишили домівку та не користуєтесь водою, все одно необхідно подавати показники з різницею "0" , тобто ті ж самі, що ви надавали минулого разу", - йдеться в повідомленні.
Передати показники можна, зокрема:
- через особистий кабінет на сайті "Київводоканалу";
- за телефоном контакт-центру Київводоканалу (044) 202-02-02 або КК "ЦКС" 247-40-40, 0-800-404-407;
- через сервіс Portmone.com.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, "Київводоканал" дав важливе роз'яснення щодо оплати рахунків: що потрібно знати.
Також наш портал інформував, зупинка водопостачання під час відключень світла: комунальники попередили споживачів.
Крім того, інформаційний портал "Знай" повідомляв, доведеться включати режим тотальної економії: українцям приготували нове підвищення тарифів.