Клієнт ПриватБанку розповів, що зіткнувся з несподіваними обмеженнями під час спроби використати свій обліковий запис у "Приват24" для операцій з цінними паперами.

Свою скаргу він написав на порталі "Мінфін". Коли чоловік увійшов у розділ "цінні папери", з'явився червоний напис, який рекомендував звернутися за номером 3700. Оператор контакт-центру підтвердив наявність обмежень, але не пояснив їх причину.

"Приват24". Фото: скрін youtube
"Приват24". Фото: скрін youtube

Клієнт самостійно з'ясував, що обмеження введені через його стару кримінальну справу, яка трапилась багато років тому. Він поставив під сумнів, як служба безпеки банку дізналась про цю інформацію і використала її проти нього, підозрюючи можливу незаконну діяльність зі сторони банку чи поліції.

Клієнт заявив, що через ці обмеження не може здійснювати операції з цінними паперами, що вже спричинило йому матеріальні та моральні збитки. Він запитав, чому стара судимість обмежує його право на фінансові операції.

Популярні новини зараз
ТЦК готує масові рейди на вулицях та блокпостах: на кого полюватимуть Пенсіонерам виплатять по 870 гривень на місяць: хто отримає надбавку НБУ готує нові правила використання готівки: що зміниться в гаманцях українців Гроші більше не прийдуть на картку: щомісячні виплати скасують, якщо не виконаєте нові умови
Показати ще

Приват24, Pingvin.pro
Приват24, Pingvin.pro

ПриватБанк повідомив, що спеціалісти перевіряють інформацію і згодом зв'яжуться з клієнтом. Але пізніше клієнт розповів, що працівниця банку зателефонувала йому, але не дала конкретних відповідей і сказала, що розгляд питання може тривати роками.

Нагадаємо, через збій не дорахувалися 4000 гривень: клієнти ПриватБанку налякані, до банкоматів ні ногою

Раніше ми писали про те, що українці масово скаржаться на послуги Укрпошти: затримують та втрачають посилки

Вам буде цікаво дізнатися чому пити каву відразу після пробудження – не найкраща ідея: експерт пояснює, коли краще це робити з ранку