Клієнт ПриватБанку розповів, що зіткнувся з несподіваними обмеженнями під час спроби використати свій обліковий запис у "Приват24" для операцій з цінними паперами.

Свою скаргу він написав на порталі "Мінфін". Коли чоловік увійшов у розділ "цінні папери", з'явився червоний напис, який рекомендував звернутися за номером 3700. Оператор контакт-центру підтвердив наявність обмежень, але не пояснив їх причину.

"Приват24". Фото: скрін youtube
"Приват24". Фото: скрін youtube

Клієнт самостійно з'ясував, що обмеження введені через його стару кримінальну справу, яка трапилась багато років тому. Він поставив під сумнів, як служба безпеки банку дізналась про цю інформацію і використала її проти нього, підозрюючи можливу незаконну діяльність зі сторони банку чи поліції.

Клієнт заявив, що через ці обмеження не може здійснювати операції з цінними паперами, що вже спричинило йому матеріальні та моральні збитки. Він запитав, чому стара судимість обмежує його право на фінансові операції.

Популярні новини зараз
Дають лише 3 дні: в Україні змінилися правила повісток поштою, що це змінює для чоловіків В Україні змінюють "заморожені" тарифи: які послуги подорожчали більше за інші, є і 60% росту "Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації Пенсіонерам приготували доплати: хто отримає надбавку до пенсії понад 2 тисячі гривень
Показати ще

Приват24, Pingvin.pro
Приват24, Pingvin.pro

ПриватБанк повідомив, що спеціалісти перевіряють інформацію і згодом зв'яжуться з клієнтом. Але пізніше клієнт розповів, що працівниця банку зателефонувала йому, але не дала конкретних відповідей і сказала, що розгляд питання може тривати роками.

Нагадаємо, через збій не дорахувалися 4000 гривень: клієнти ПриватБанку налякані, до банкоматів ні ногою

Раніше ми писали про те, що українці масово скаржаться на послуги Укрпошти: затримують та втрачають посилки

Вам буде цікаво дізнатися чому пити каву відразу після пробудження – не найкраща ідея: експерт пояснює, коли краще це робити з ранку