Volvo стане останнім автовиробником, який використовує графічну майстерність Unreal Engine від Epic Games. Шведський автовиробник заявив, що буде співпрацювати з творцем Fortnite, щоб впровадити «фотореалістичну візуалізацію» в електромобілі наступного покоління.

Відповідний пост розмістили на порталі «theverge»

Партнерство Volvo і Epic стане "людино-машинний інтерфейс" (HMI), який в контексті володіння транспортним засобом є ще одним способом опису того, як власники автомобілів взаємодіють з програмним забезпеченням свого автомобіля. Volvo заявляє, що Epic допоможе створити платформу, на якій інженери автовиробника зможуть розробляти програмне забезпечення, яке покращить HMI, а також збереже рівень безпеки, на якому Volvo зробила більшу частину своєї репутації.

Volvo і Epic
Volvo і Epic

"Ця технологія дає нам можливість створювати чуйні, дійсно високоякісні візуальні ефекти, з якими ми можемо грати і накладати інформацію, створювати реалістичні уявлення, коли це необхідно, і все таке", — сказав Томас Стовічек, керівник відділу взаємодії з користувачами в Volvo. Машина. "Таким чином, мова йде про створення HMI наступного покоління для наших клієнтів".

Популярні новини зараз
Спека не завадить: як заснути навіть у найгарячіші ночі Пенсіонери отримають "бонус" у 500 гривень: чекати не довго Водіїв легко можуть оштрафувати за увімкнений кондиціонер: чому це відбувається Відключення світла наприкінці літа – енергетики зробили прогноз на серпень
Показати ще

Volvo і Epic
Volvo і Epic

За словами Стовічека, безпека стане ключовим аспектом нового партнерства. Протягом багатьох років компанія створила свою репутацію завдяки безпеці та незвичайному дизайну, і сьогоднішнє оголошення має на меті підкреслити це. В ідеалі Volvo хоче використовувати Unreal Engine для візуалізації того, що зовнішні датчики автомобіля, такі як камера, радар, а незабаром і лідар, бачать за межами автомобіля для водіїв, не будучи «переважними».

Стовічек також пояснив, що, інші елементи інформації, такі як навігація і час автономної роботи, а також представлення цієї інформації, наприклад світло, колір і Анімована графіка, будуть поліпшені завдяки співпраці з Epic Gamers.

Volvo і Epic
Volvo і Epic

Unreal Engine-основний інструмент Epic для створення реалістичної 3D-графіки, вперше представлений в шутері від першої особи Unreal 1998 року. З тих пір він використовувався в самих різних жанрах ігор і отримав визнання в інших галузях, в першу чергу в кіно - і телеіндустрії.