На тематичному сайті, де залишають відгуки клієнти банків з'явилася скарга на ПриватБанк. Клієнт звинувачує установу у "крадіжці коштів під виглядом прихованих комісійних".
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяСкарга була розміщена на сайті
Клієнт розповідає, що попросив пояснень у банку:
"Попросили пояснити чому так, представник пояснив це якоюсь комісією, нібито був зроблений переказ з картки на картку, хоча це платіжний сервіс".
Тоді клієнт попросив квитанцію щодо цієї комісії. Проте представник заявив, що вони засмучені цією ситуацією.
"Хоч і Приват взяв цю комісію надати квитанцію вони не можуть, тобто з картки знімаються 5 гривень і ніхто нічого не може показати. Опустили банк нижче за Ощадбанк", - пише клієнт.
Представники ПриватБанку відповіли на скаргу. Вони написали, що всі тарифи розміщені у відкритому доступі на сайті банку.
"В такому випадку, сервіс на якому проводилась операція, провів платіж, як переказ з картки на картку. За необхідності ви можете сформувати виписку по картці, в якій буде відображатись інформація по операції. Це можна зробити в Приват24 перейшовши в меню "Сервіси" — "Послуги" — "Сервіс довідок".- порадив представник ПриватБанку.
Нагадаємо, раніше курс валют 4 лютого облапошив долар і євро.
Як повідомляв портал "Знай.ua", підлітки з 14 років можуть отримати "ковідну" тисячу.
Також "Знай.ua" писав, що пенсіонерка зірвала куш у 3 млн гривень - 10 років купувала лотерейні квитки