На тематичному сайті, де залишають відгуки клієнти банків з'явилася скарга на ПриватБанк. Клієнт звинувачує установу у "крадіжці коштів під виглядом прихованих комісійних".

Скарга була розміщена на сайті Мінфін. У ній йдеться, що клієнт переказав 13 гривень, а з нього зняли комісію 18 грн.

Клієнт розповідає, що попросив пояснень у банку:

"Попросили пояснити чому так, представник пояснив це якоюсь комісією, нібито був зроблений переказ з картки на картку, хоча це платіжний сервіс".

ПриватБанк. Фото: Youtube
ПриватБанк. Фото: Youtube

Популярні новини зараз
Штрафи за дрова: українцям підказали, як уникнути покарання за деревину на своєму подвір'ї Не наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців Є умова, вводять ліміт на 30 днів: що буде з тарифом на світло з 1 грудня Пропрацював 40 років, а пенсія мізерна: у ПФУ звернулися до українців, сподобається не всім
Показати ще

Тоді клієнт попросив квитанцію щодо цієї комісії. Проте представник заявив, що вони засмучені цією ситуацією.

"Хоч і Приват взяв цю комісію надати квитанцію вони не можуть, тобто з картки знімаються 5 гривень і ніхто нічого не може показати. Опустили банк нижче за Ощадбанк", - пише клієнт.

Скриншот скарги
Скриншот скарги

Представники ПриватБанку відповіли на скаргу. Вони написали, що всі тарифи розміщені у відкритому доступі на сайті банку.

"В такому випадку, сервіс на якому проводилась операція, провів платіж, як переказ з картки на картку. За необхідності ви можете сформувати виписку по картці, в якій буде відображатись інформація по операції. Це можна зробити в Приват24 перейшовши в меню "Сервіси" — "Послуги" — "Сервіс довідок".- порадив представник ПриватБанку.

Відповідь банка
Відповідь банка

Нагадаємо, раніше курс валют 4 лютого облапошив долар і євро.

Як повідомляв портал "Знай.ua", підлітки з 14 років можуть отримати "ковідну" тисячу.

Також "Знай.ua" писав, що пенсіонерка зірвала куш у 3 млн гривень - 10 років купувала лотерейні квитки