Комунальній службі Чернівців вдалося заплутати всіх керманичів міста, встановивши на одному з перехресть одразу 33 дорожні знаки. Подробиці дізнавалися журналісти програми «Джедаі» на каналі 2+2.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяВідео можна переглянути за посиланням.
Жителі Чернівців здивовані новими знаками дорожнього руху, якими нещодавно комунальники облаштували перехрестя вулиць Університетської та Богдана Хмельницького в самісінькому центрі міста. На кількох квадратних метрах чернівчани нарахували 33 знаки.
Водій з багаторічним стажем зауважує, що розібратися в такій інсталяції просто неможливо.
«Знаки необхідні для того, щоб допомагати водіям та регулювати рух на дорозі. Під’їжджаючи до площі, де є 33 знаки, не розумієш, яким із них треба керуватися і куди їхати», — коментує чернівчанин Вадим Пелих.
Крім того, чоловік додає, що в Чернівцях це не єдиний випадок. Незрозумілі знаки також встановили і на об'їзній дорозі та в інших частинах міста, здебільшого на нещодавно реконструйованих локаціях.
У свою чергу, відповідальна за встановлення знаків служба зазначає, що роблять лише те, що їм наказують чиновники.
«При Департаменті транспорту працює спеціальна комісія, яка займається організацією безпеки дорожнього руху. У тому числі, розглядаються всі петиції від громадян», — коментує Сергій Іващук, виконавець робіт дільниці з організації безпеки руху.
Комунальники Чернівців запевняють, що дослухаються до зауважень та побажань кожного жителя міста. Тому, якщо хтось вважає знаки недоречними, про це необхідно офіційно повідомити, а поки до Департаменту не надійде жодних заяв, знаки будуть знаходитися на тому ж місці.
До речі комунальники відзначились не тільки цим. Так, Північний міст Києва руйнується на очах і давно потребує капітального ремонту. Переправа, яка об’єднує райони Оболонь і Троєщину, вкрита корозією, іржею та дірками в металевому покритті. Журналісти програми «Джедаі» розбиралися, що руйнує міст та коли чекати ремонту.
Відео можна переглянути за посиланням.
На Північному мості за 45 років жодного разу не проводили капітальні ремонтні роботи. Комплекс завдовжки понад 9 км, який пов’язує правобережну частину Києва з житловими масивами Райдужний, Воскресенка та Троєщина, був уведений в експлуатацію в 1976 році.
Північний міст — один із найважливіших автотранспортних об’єктів через Дніпро в транспортній інфраструктурі столиці. Велика кількість транспорту, яка майже цілодобово ним курсує, руйнує споруду.
«Міст можна відремонтувати, але він банально не витримує навантажень. Необхідно зменшувати потік машин по ньому. Київ давно потребує кільцевої дороги та ще один новий міст», — коментує автоексперт Рауль Чилачава.
Крім того, Північний міст залишається однією з найаварійніших ділянок Києва. Велика кількість легкових та вантажних автомобілів провокують ДТП, які спричиняють транспортний колапс, затори подекуди можуть сягати понад 15 км.
Мости столиці періодично ремонтують, проводять косметичні роботи, проте за масштабні реконструкції чиновники братися не поспішають. Наразі в Києві чималий відсоток відкладених та перенесених на невизначений термін ремонтних робіт.
Нагадаємо, що у Львові сотні сімей страждають через пекельну дорогу: ями закривають гілками
Також Знай писав, комунальники на Київщині вирішили посипати дорогу гречкою.
Раніше ми писали, що пішоходи та водії показали, який безлад відбувається на дорогах Києва.