Про це українка поскаржилася на сайті Мінфіну.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися
"Через добу ввечері 7 січня 2022 надійшло смс від ПриватБанку "списання коштів" ні хто, ні де, ні чому вказано не було. У додатку в інтернет-банкінгу, до речі, ця операція не відбилась, а баланс на рахунку зменшився без роз’яснення та розшифрування списання коштів. Я допустила, що це протиправні дії вчиняють шахраї. Заблокувала картку. Дивлячись на суму списання впізнала, що це рівно сума вчорашньої покупки", - розповіла вона.
"7 січня цю ж суму без мого погодження, без смс з кодом тощо списали знову, коли я знаходилась вдома і нічого не купувала взагалі. Гроші, нібито, обіцяють усно повернути протягом 120 діб після розгляду мого звернення "всіма сторонами спору", - зазначила вона.