Кількість ДТП після встановлення камер автофіксації зменшилась вдвічі, але чи цього ми хотіли? - питає експерт у сфері транспорту Павло Кушнірук, - нам важливо, щоб аварій взагалі не було. Але не дивлячись на це, все одно існують місця, де кількість ДТП постійно зростає. Це пов’язано з тим, що водії перед камерою гальмують, а проходячи її, навпаки збільшують швидкість – це називається «ефектом кенгуру», оскільки він нагадує «перестрибування» камери. Цим пояснена і логіка виникнення нових аварій, коли водій різко гальмує, а потім так само різко набирає швидкість.

Зараз дуже важливо, щоб камери автофіксації виношували функцію превентивного, а не збагачувального характеру у вигляді виписування штрафів. Чомусь, коли ми говоримо про зменшення ДТП на дорогах, то зупиняємося тільки на тому, як покарати тих, хто порушує. Насправді ж, безпека дорожнього руху – це набагато глибше поняття, яке складається з чотирьох компонентів: безпечних доріг, застосування права до порушників, просвітницької функції та надання допомоги з ліквідації наслідків ДТП. Але в Україні все не так, мабуть, в цьому плані ми настільки себе любимо, що обмежуємся лише покараннями порушників. Місцева влада в розміщені додаткових камер бачить джерело доходу, так як це наповнює її бюджет і зараз ми існуємо в ситуації, коли щось змінювати нікому не вигідно – підсумовує Павло Кушнірук.

Нагадаємо, що українським водіям радять готуватися до нових правил продажу та купівлі авто

Як раніше повідомляв портал Знай.юа, в Чернігівській області від страшної ДТП загинуло 13 чоловік

Популярні новини зараз
Нова хитрість від ТЦК: українців таємно ставлять на облік в інших регіонах - згоди не питають Українці масово стають ухилянтами: червона мітка у "Резерв+" ставить хрест на планах Гороскоп на сьогодні, 18 травня: непередбачувані зустрічі терезів та зайві емоції риб У пенсіонерів заберуть 30% від виплати: кому ПФУ не повністю зарахує кошти
Показати ще

Також Знай.юа повідомляв, що вантажівка на швидкості зіштовхнулася з маршруткою